3smaa Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Ser ut som tiden har stoppet, jeg vil se babyen min nå. Gleder meg til UL om 10 dager ) Hva med dere andre? Hvor lenge er det igjen til UL?
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Skal på ordinær ultralyd om nesten 3 uker. Holder på å gå på veggen her! Gleder meg til å se h*n og ikke minst få vite kjønnet
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg har samme UL-dato som deg. Den 19.nov. Når har du termin?
3smaa Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Min UL er den 20. nov. Har termin 20.april. Hva me deg?
Gjøkeredet③ Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Åh, 15 dager til UL.. Gleder meg som en unge til julaften;o) Var på en ultralyd tidligere, så jeg vet at alt står bra til med den lille! (Måtte estimere termin) Så er mest spent på kjønnet nå! Forrige svangerskap var jeg sikker på at det var en gutt, og det var det. Denne gangen har jeg absolutt ingen peiling i det hele tatt:o)
piranha Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg skal på ul om to dager:) så nå er det ikke lenge igjen! Ventetiden har vært ganske lang, og nå gleder jeg meg til å se den lille igjen. (Har vært på ul i uke 7 og 11) Sist så var jeg også sikker på at det var gutt, noe det var;) Denne gangen har jeg ingen magefølelse på kjønn i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå