Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Er det vanlig å tegne forsikring på sine barn? evt hvilken?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Vi har i hvertfall på alle 4 barna våres. Gjennom if. Uføre og ulykkesforsikring, og ved død (noe man helst ikke vil tenke på).
<3 Legoland <3 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg har selvsagt forsikret barnet mitt :-) I IF jeg og. Ulykke og ufør
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Vi har forsikret både barna og oss selv mot sykdom, død, uførhet osv. Jeg vet ikke nøyaktig hva forsikringen innebærer, men det er trygt og godt å vite at vi slipper økonomiske problemer i tillegg til alt annet hvis det skulle skje noe alvorlig i fremtiden...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg skulle ønske jeg kunne, men er vanskelig siden han har en funksjonshemning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå