Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 jeg og mi samboer har 3 barn en på 11år .8.år og11 mnd 2 store hunder.jeg er gravid igjen .min type elsker og trene trener håndball 2 kvelder i uken ellers påstudio .hva mener dere er ok antall dager han bør få trene .jeg erhjemme med barna hele tiden.han jobber hver dag ofte i helgene og ....er veldi siten imed at jeg gjør 90%av alt som skjer hjemme
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Det viktigste her er jo at dere snakker sammen, og blir enige om hva dere syns er greit. Jobber du, og i så fall i hvilken stillingsprosent. Min mann jobber 100 %, mens jeg jobber 75%, og derfor tar jeg det meste av husarbeid, innkjøp av gaver, klær til barna, osv. Skal noen av oss jobbe overtid / i helga må det først klareres med ektefellen. Og så syns jeg at to kvelder ute i uka er nok, men det er meg da... Det erviktig at du er tydelig på at du er sliten, og at du syns har bruker for lite tid med deg og barna (hvis det er sånn du har det.)
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 jeg er hjemme med barna .og imed jeg har flyttet til han kjenner jeg ingen .han pleier ofte og trene man tir tors lør noen ganger mer da er han ofte ikke hjemme før kl halv syv og legger seg gjerne kl 22 da blir det ikke mye tid sammen , jeg har ikke hatt en dag barne fri siden nov 08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå