metaMORfose Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 lørdag morgen bråbestemte vi oss for å reise på hytta ved sjøen. De to store barna har vært borte i helga, så det var bare oss voksne og babyen. Var veldig deilig å komme seg ut til sjøen! Hadde dere en fin helg?
Lene~mor til tre Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Så korselig da En rolig helg her, vi har vært på kino og ellers bare vært hjemme å tatt det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå