Gå til innhold

PALMESUS er du der?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprøe ostechips som er på lavkarbo siden. Altså osteskiver som har vært på microen i noen minutter, hvor mye og ofte kan man sise av det hehe? det er sååå godt...skikkelig sugen på noe godt om dagen....Har gått ned 12 kg da, weeee:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Prøver igjen:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hallo! Jeg var på jobb :o)

Men altså, det har jeg ikke prøvd å spise? Er det bare ost som er smelta/stekt? Isåfall kan du jo bare gompe ivei...? Ost (hvertfall vanlig gulost) inneholder jo ikke noe karbs?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og du, WOW! For en prestasjon!!!! :) :) Du er KNALLFLINK! Hvor lenge har du holdt på nå? *jeg må ta meg i skinnet*

Skrevet

Det er osteskiver som jeg legger på bakepapir på microen i tre minutter på full guffe så blir det som chips. Syns dagen etter helga ofte er litt vanskelige og det er fordi jeg skeier mer ut i helgen enn ellers og da får jeg så lyst på noe hehe. Men dette er jo godt da. Kan også ha på krydder da. Du får prøve det ut:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, kanskje jeg skal prøve det o) Om det er vanlig gulost får du jo bare sjekke karbene i den aktuelle osten :o)

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har begynt igjen, jeg får det ikke til :S

Skrevet

Hatt mine perioder jeg også, merker nå som det går mot jul så er det så mye fristelser i forhold til baking og matlaging....men men man får prøve så godt man kan.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det er det... :S Men, men! Hvor lenge har du gått på den nå da? Du har jo vært knallflink! 12 kg holder til å spørre legen om mageplastikk for min del ;o)

Skrevet

Begynte såvidt det var før sommeren, men gikk opp att alt på ferie:-/ men begynte att etter det og gikk fort ned noen kg, så etter det har det vært opp og ned men har nå gått ned 12 kg. Så nå er det å prøve å holde vekten, noe som også er en utfordring-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...