Gå til innhold

noen tips for mer energi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig tips om hvordan jeg kan få mer energi... Sliter enormt om dagen, og nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mange uker på vei? Min energi kom sakte men sikkert tilbake.. (17+1 idag) Det eneste som hjalp for meg, var å sove når jeg var trøtt. Jeg gjorde ikke annet enn å slappe av og sove i lang tid.. Dette er dessverre ikke noen tips til hvordan du kan få energien tilbake. Plutselig kommer den tilbake! Husk bare å lytt til kroppen din :-)

Skrevet

Jeg er i uke 14.. synes det bare blir værre og værre... nå sover jeg ca 12 timer i døgnet, og resten av dagen føler jeg bare for å gå og legge meg... Det første jeg tenker når jeg våkner, er at nå skal det bli godt å legge seg...

Men jeg får vel bare holde ut...

Takk for svar... Godt å høre at energien kan komme tilbake..

Skrevet

Er vanlig å få mindre energi når vi nå går inn i en mørkere tid. Dersom du har mulighet, kom deg ut i frisk luft og dagslys minst 30 minutter om dagen. Trim gjør også underverker for energien (vond sirkel når man ikke har energi).

Skrevet

ja, dagslys og sol er kjempeviktig. Og uten solbriller! min 10-15 min hver dag.

Sjekk også blodprosenten om du er ekstremt trøtt, kan være den er lav. Og også stoffskiftet kan være lurt å sjekke. Lettere å få lavt stoffskifte som gravid (og det er viktig for fosteret at det ikke blir for lavt).

Ellers så få i deg frukt og grønnsaker, oljer og havsalt. Ekte havsalt kan gi masse energi (kjøp økologisk, ikke det som kalles "havsalt" i mange merker).

Ofte når kroppen skriker etter sukker, så er det salt den trenger (og havsalt gir lavt blodtrykk, mens kjemisk bordsalt gir høyt blodtrykk).

Og ellers sov det som kroppen gir beskjed om at den trenger.

Jeg er i uke 29 nå, og energi nivået har variert veldig. var ekstremt trøtt i uke 8-14, så litt bedre, så trøtt og sliten i 19-25 og nå mye bedre igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...