Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 En kamerat av min mann irriterer meg grenseløst. Han og jeg er ikke akkurat bestevenner, men jeg har valgt å heve meg over det siden jeg liker godt hans samboer, og faktisk synes veldig synd på henne. Problemet er at dette er min manns bestevenn, og de skal snart ha barn. Min mann har gitt dem ALT vi har av utstyr fra vår baby, og tenker å gi resten etterhvert som vi vokser fra det. Og han tar i mot med takk fordi han er så gjerrig. Han nekter å bruke en krone på babyutstyr, så samboeren hans må bruke sine egne. Han snakker dessuten negativt om det å få barn... Han gruer seg til drittungen kommer, han kommer ikke til å stå opp tidligere bare for den osv... Han kommer på besøk, men nekter å komme inn fordi han ikke liker meg. Så de sitter i garasjen og røyker... I mange timer. Jeg er drittlei av denne mannen, for min mann tar ofte etter hans oppførsel. Kan komme på å komme inn og si at det ikke er hans ansvar å passe barn, så om jeg vil ut en kveld, får jeg skaffe barnevakt... Jeg har kjøpt en gave til samboeren hans, selv om vi ikke fikk noe tilbake når vår ble født. Men det er da altfor mye å gi alt vi har til dem!!! Jeg kjenner flere som jeg heller vil skal ha dem... Men tenker jo på samboeren også som blir så dårlig behandlet... Hva ville du gjort? Gjemt unna litt klær og utstyr? Eller bare latt han gi det bort... Han har blant annet gitt høystol og lekegrind, samt det meste av klær...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 hadde ikke latt min mann gi bort uten videre! Uannsett god venn eller ikke
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Oi!!! Din mann hadde møtt en VIRKELIG vrien dame om jeg var i dine sko. Og kameraten hadde fått så ørene flagrer. Jeg hadde heller snakket med samboeren til denne "kameraten".
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde ikke gitt, høres ut som de har fått mer enn nok allerede.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg må si meg enig med de her inne. Men så må du også tenke slik at, ved å gi dem utstyr og klær, så slipper samboeren hans å blakke seg fordi mannen hennes er en idiot. Så ved å gi dem klær, så hjelper du samoberen hans (som du liker godt) mer enn det du hjelper mannen. Så du har vært tålmodighet og hevet deg over dette, så kan du heve deg enda mer. Vet at det er denne mannens oppgave å sørge for at ungen hans har utstyr og alt det den trenger. Men når mannen er slik, så er det dessverre ikke mye dere kan få gjort, enn å stille opp så smye som mulig for samoberen hans. Og dette gjør du ved å gi henne utstyr og klær. Stor klem til deg. Du er en snill dame
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde ikke gitt det bort til dem! Men jeg synes jo synd på samboeren hans også så dersom du har et godt forhold til henne så kan du jo hjelpe henne med å finne billig babyutstyr? Er man virkelig på utkikk er det jo mye pent brukt eller på tilbud vil jeg tro?? Jeg venter førstemann nå, handler alt babytøy og utstyr nytt, men jeg kommer jo ikke til å gi noe som helst av dette bort! Jeg har jo planer om å ha en til etter hvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå