¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg er gravid i uke 33 med tvillinger. Har fra midt på dagen i går hatt vondt, mens smerte vondt-hele tida. Har født 2 ganger før, så vet at det ikke er rier, har heller ikke noe nedpress nå. Men er dette vanlig? Det er helt de samme mens smertene som før jeg ble gravid første gangen, og det gjør veldig vondt.Har aldri opplevd dette før jeg, så blir litt satt ut. Skal da for svarte slippe disse mens plagene de 9 mnd man er gravid vel? hehe Noen som har opplevd det samme?
Abracadabra Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 jeg kjenner også mye på slike smerter som du beskriver, og har "bestemt meg" for at det er modning på gang. når man har født før så kan man jo være ganske moden i laaang tid før fødsel..! og tvillinger har vel også en liten tendens til å komme et par-tre uker tidlig eller? sikkert modning hos deg også. får håpe de venter noen uker til før de vil ut, da!
¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 Huff ja, får håpe det bare er det. Er så sliten for tiden og med 2 små fra før føler jeg meg ikke riktig klar for 4 barn akkurat denne uka her.. hehe .Den grusomt store magen hjelper ikke så veldig mye heller.Får ihvertfall vente et par uker til ja:) Kanskje energien kommer snikende tilbake, kan jo håpe ihvertfall:)
louie Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg har hatt menssmerter siste uken men de kommer helst om natten. Er det forskjell på dag og natt for deg? Jeg er i uke 32 men har et komplisert svangerskap på grunn av en forliggende morkake noe som gjør at jeg må forbrede meg på å føde tidlig. Var inne å sjekket livmorhalsen for noen dager siden og den hadde ikke blitt påvirket av disse smertene.
¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2009 Nei, ingen forskjell på dag og natt tror jeg, da. Sover fortsatt et par timer sammenhengende om natten og da kjenner jeg jo ingen ting. Går også til kontroller av livmor halsen, men har jo ikke vært der etter at dette startet da. Får håpe det bare er litt modning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå