Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg lurer på om jeg skal ta vaksinen. Datteren min blir 4 uker imorgen. Jeg har hver syk i snart 5 dager nå med feber, frysninger, tretthet, diarè og kvalme. Vet jo ikke om dette er svineinfluensa, vanlig influensa eller omgangssyken. Og vil ihvertfall ikke utsette datteren min for enda en runde med sjukdom her i huset, er bekymret nok som det er nå for at hun skal bli/har blitt smittet av meg. Så jeg har veldig lyst til å ta vaksinen, men er igjen så usikker siden jeg ammer. Hva ville du gjort?
Lavendel*06*10* Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Om du har svineinfluensa nå så er du jo immun for dette igjen. Å Så lenge du har vært syk 5 dager allerede , så har hun allerede blitt smittet OM hun skulle blitt smittet.. Da er det vel ingen grunn til å vaksinere seg heller?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Har ikke fått påvist at det er svineinfluensaen, har bare snakket med lege på tlf som sa det var nok det. Men jeg har jo ikke vært ute blandt folk siden prinsessa ble født, så det er litt rart. Men har jo hatt mye besøk da! Men tenker at hvis dette ikke er svineinfluensa, så vil jeg ikke utsette henne for enda en runde med sykdom, og tenker at pga det bør jeg vel kanskje ta vaksinen. Blir helt tullerusk av alle disse bekymringene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå