Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg har mest sannsynlig eggløsning en søndag neste måned, og dette blir min første inseminasjon. Må man bli inseminert 2 dager på rad eller holder det med 1 gang? Med tanke på at da slipper jeg å si noe på jobb siden jeg rekker det på søndagen:) Denne måneden har jeg øvd på å bruke eggløsningstester...og brukte de billigtestene fra www.billigetester.no og idag slo den ut positivt:) Jippi! Var nesten som å stå der med en graviditetstest:) hehe. Mon tro hvor glad jeg blir når det er det og ikke en eggløsningstest:)
Ugla er mamma! Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Man må ikke insemineres to dager på rad, dette gjøres i hovedsak om man er usikker på når eggløsning finner sted. De aller fleste insemineres kun en dag. På CFC insemineres man dagen etter positiv test, men det har du sikkert fått med deg Jeg vil bare gjøre deg oppmerksim på at en del her på BIM har vært veldig uheldig med billig testene, de har mistet turer fordi testen har slått ut for sent. Det kan være lurt å investere i digitale tester, de er dyrere, men de er veldig korrekte stort sett. Det er MYE dyrere å reise ned og få vite at man kommer for sent/måtte gjennomføre nye forsøk. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå