Gå til innhold

Noen som bor i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra med denne byen og hvorfor? mannen min er derfra og vi vurderer å flytte dit, men det vil bli langt unna min familie, og venner, så er skeptisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Haugesund. En fantastisk flott by:)

Den har vel egentlig "alt" å by på. Mange kjøpesenter, bowling, varierte treningstilbud, festivaler, kaien, hyggelige folk, koslig gågate, fine turomåder, fotballag i tippeligaen;) gode muligheter for dagsturer til både stavanger og bergen, flyplass osv osv..

Jeg har flyttet til et lite sted, og savner mange av fasilitetene som er å finne i haugesund.. Bor langt unna fam og venner, og har bl.a ikke mulighet til å hoppe på et fly om jeg vil hjem en tur..

Skrevet

Det kommer an på hvor du bor om det er fint...

Jeg vokste opp der og har bodd der med barn, men nå er jeg flyttet igjen. Savner ikke byen akkurat.

Hvor kommer du fra da? Kan jo ha en del å si det...

Skrevet

Er fra østlandet, et ganske lite sted. Bor nå i Oslo - trangt med leilighet og tre barn, ikke råd til hus her, og lite aktuelt å flytte nær mine foreldre pga dårlig med jobber + at jeg synes det blir for lite miljø...Frykter å miste kontakt med venner og delvis familie om jeg flytter...sukk, vanskelig:)

Skrevet

Nei huff, jeg ville aldri bodd i Haugesund igjen.

Det er ikke noe spennende med den byen, ganske kjedelig, forferdelig dialekt og lite som skjer.

Skrevet

Vi bor utenfor haugesund og trives kjempe godt. ingen av oss er herifra! Haugesund er en liten men likevel stor by. Det er lett å få jobb, husprisene er overkommelige og lette å få solgt! Vi har dessuten flyplass. Noen vil kalle denne liten, men viss du ser på hvor mange avganger det er til dagen f.eks. til oslo, vil jeg kalle det en stor flyplass. Mange som pendler med fly til oslo og flyturen tar bare ca. 40 min.

Ellers er haugesund midt i mellom både bergen og stavange, men en trenger egentlig ikke disse byene for haugeund har alt, unntatt IKEA da..;o) Noen av "by" folkene kan være litt sære, men de trenger du ikke bli venner med hihi...

Skrevet

Jeg er ikke fra Haugesund, men jeg har bodd der og kunne godt tenke meg å flytte tilbake.

Det er en vakker by med masse koselige folk og en by som har mye å by på innen kunst, kultur, idrett osv. Jeg trives kjempe godt i Haugesund. Syntes det var lett å bli kjent med folk. Alltid noe å gjøre og en koselig by å bo i:)

Skrevet

Flytt til Karmøy heller.--. Koseligere, kort vei til byen om en skulle ha behov for byfasiliteter, husene er mye billigere, lett å få jobb, mye natur og stort sett kjekke folk..:-)

Skrevet

Blåser det ikke vanvittig der ute? Synes hus m gangavstand til sentrum virker forlokkende...På Karmøy er det jo ikke så mye sentrum å snakke om kanskje, eller er det det? har vært på strendene der ute, de er jo knallfine:)

Skrevet

Hvordan er det med treningssentre, konserter og barnehagetilbud der?

Skrevet

Veldig bra tilbud på alle de! Fikk barnehageplass på dagen, det var i desember... Gode konserter, og gode treningstilbud.

Skrevet

Er det noen boligområder som er å anbefale? Vi tenker litt på Solvang...

Skrevet

Solvang er det verste drittområdet jeg noen gang har bodd i. Vi hadde innbrudd to ganger på seks mnd og naboene hadde fest hele tiden. Holdt ut i seks mnd og flyttet til brakahaug. Det var topp!

Skrevet

jeg ville flytta til tysvær heller:o)

Skrevet

Hvorfor det? og hvor langt er det fra haugesund? :)

Skrevet

Bur i Haugesund. Det som er bra med byen, er mange fine friluftsområde, ein del festivalar, konsertar og andre kulturtilbud, god barnehagedekning, koseleg sentrumsområde (om litt lite brukt på hausten/vinteren), relativt låge husprisar (samanlikna med dei største byane), alle kjeder og butikktypar ein kan tenke seg (utanom IKEA), flyplass med ganske mange avgangar pr. dag, kort avstand til Stavanger og Bergen, og ikkje minst kjekke folk (med flott dialekt!)

:)

Skrevet

Ps. vil anbefale Skåredalen eller Lysskar/Porshaug-området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...