Gå til innhold

Uvel på morgenen og litt sånn variert utpå dagen.


nordlyset

Anbefalte innlegg

Er i uke 30 nå.

Har i den siste tiden begynte å føle mæ uvel både på morgenen og litt utover dagen.

Har halsbrann og er kvalm.

 

Er også plaget av bekkenløsning.

 

Men står også overfor en stresset sistuasjon innenfor jobben.

Er sykemeldt,men likevel går dette ut over psyken min.

 

 

Noen som har tips el råd om dette kan ha noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også ganske uvel om dagene. Er i uke 29. Var omtrent ikke kvalm i det hele tatt i begynnelsen, men siste tiden har jeg blitt en del kvalm i løpet av dagen. Særlig etter frokost, når jeg sitter på i bil, og når det er en stund siden jeg har spist. Men det forekommer også helt utenom disse tidene der jeg bare er kvalm og uggen uten noe spesiell grunn.

For en stund siden hadde jeg en ganske lik periode - da tok jeg det opp med min lege og hun sa hun trodde det var hormoner som gjør det, at det ikke er noe å bekymre seg over.

Jeg har også store problemer med bekkenet og er sykmeldt. Det går veldig på samvittigheten å være borte fra jobb, men jeg føler ikke for min del at dette har noe sammenheng med kvalmen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 30, og jobber 50%. Kommer til å be om 100%, da jeg begynner å få store bekkensmerter. Har i tillegg høy puls og halsbrann om dagen. I dag følte jeg meg sliten og uvel også, og jeg syntes det var leit å ringe jobben i dag...

Jeg vet at jobben min vil slite når jeg går ut i 100% sykemelding, men må prioritere meg selv og barnet.

Jeg tror at psyken har noe å si, for vi sitter med dårlig samvittighet, fordi vi ikke er syke, men bare gravide.

Vi må bare legge tanker om jobben bak oss, og fokusere framover på det som venter oss:) Nå er det ikke så lenge før jeg skal ut i permisjon heller , så det må inn folk for meg om ikke så lenge allikevel. Jeg vet det blir tøft en periode, men det er arbeidsgivers ansvar og ikke mitt. Vet det ikke er lett å tenke sånn, men jeg bare må..

Vet ikke om du syntes dette var noe råd, men da vet du at det er flere som har det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30 og har det på samme måte. Er egentlig 50% sykemeldt, men pga blødninger i går kveld er jeg nå 100% sykemeldt fram til neste helg.

Jeg er innmari kvalm om morgenen, sliter med å få i meg frokost. Merker også at jeg ikke er sulten lenger, og det er mye mindre plass til mat enn tidligere.

Min erfaring er at man får ingen ekstra takk eller lønn i himmelen for å stå på ekstra når man er gravid. Husk at et sundt svangerskap ikke bare er viktig for deg, men også for den du har i magen. Jeg har helt fram til denne uken holdt ut i 100% stilling, men nå har vi kommet til november, det er for mange av oss bare 2mnd igjen. Jeg syns vi må legge den dårlige samvittigheten vår bak oss og nyte tiden framover.

Ha en super dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...