Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest i flere innlegg på bim om gravid som er å "fikler" med livmortappen ... Er det normalt å gjøre det, eller er det bare jeg som anser at det ikke er på min plass å rote med fingrene "nedi der"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikler heller ikke med denne tappen. For meg virker det helt unaturlig!!

Jeg har jo også lest flere innlegg her inne hvor folk har fått fingre inn der osv. Jeg tenker da at dette umulig kan være heldig, med tanke på bakterier osv?

Nei, la denne tappen være ifred mener nå jeg. Så lenge ikke du blør eller har misstanke om at du lekker fostervann er denne helt i orden, og dersom du blør eller lekker så kontakt lege istedet!!!

Skrevet

WTF???? Usj, er dette virkelig nødvendig? Dette grenser jo til det makabre.. hehe.. nei takk, ikke for meg!

Skrevet

Hehe, godt jeg ikke er den eneste som ikke fikler nedi der :P

Skrevet

Er jo helt utrolig hva folk presterer å gjøre idag. Man skal overhodet ikke røre livmortappen i svangerskapet eller før/under fødselen!!

Skrevet

Det der med å fikle med tappen er en av de tingene jeg reagerer veldig på her inne. Virker som om det er utrolig mange som gjør det og at det liksom er helt naturlig?

Mange som sjekker åpningen sin/får partneren til å gjøre det....

Finner det merksnodig at man skal bedrive hjemmegynekologi, kan man ikke bare ta seg en tur til legen hvis man lurer så veldig da?

Men men, vi er nå alle forskjellige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...