Gå til innhold

Jg ble "dumpa" på fb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sende forespørsel til en gammel kammerat som jeg var veldig mye sammen med tidligere. Ser han er venn på fb med mange andre fra skoletiden som han ikke har hatt samme vennskapsforhold til som til meg. Vi vokste fra hverandre, ingen vonde følelser mellom oss. Men nå vil han altså ikke være venn med meg på fb????

Skjønner ikke hvorfor???? Eneste grunnen jeg kan tenke med er at han er venn med flere som jeg har med gjøre gjennom jobb (jobber på sos.kontor). Selv bor han i en annen kommune, så jeg aner ikke om han er "klient" (men vet han bare periodevis er i jobb).

Er det teit å sende en melding å spørre hvorfor? Det er snakk om en person jeg var sammen med daglig i mange år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dama hans ikke liker at dere er "venner" på facebook? Kanskje han ikke liker deg lengre? Hadde ikke orket å ta det opp med han, han har nok sine grunner, da er det liten vits å mase om det.

Skrevet

Han har ikke dame.

Men er så nysgjerrig på hva grunnen er. Plager meg ikke AT jeg ble dumpet, men å ikke vite HVORFOR

Skrevet

Huff, dette er en av grunnene til at jeg ikke er på FB - hadde fabulert om sånne ting hele tiden...spør han du, jeg hadde vært veldig nysgjerrig på det!

Skrevet

Men har dere kontakt sånn ellers da? Om du møter på han i det daglige eller omgåes med felles venner?

Ville heller spurt om jegmøtte på han , ikke stalka ha på fb.

Skrevet

Vi ferdes ikke på de samme stedene, så treffes svært sjelden. Sist vi møttes var ca 2 år siden. Da pratet vi lenge, han klemte meg, og vi skiltes som venner.

Skrevet

selvfølgelig plager det deg AT du ble "dumpa"... ellers hadde du ikke brydd deg om hvorfor! Tenk deg litt om -)

Skrevet

Hei!

Jeg vil bare si at jeg opplevde akkurat det samme som deg i går. En venninne og tidligere kollega av meg avviste venneforespørselen min, og jeg har analysert og grublet og tenkt på hva som kan være grunnen siden. Fikk nesten ikke sove i natt faktisk. Hun er en jeg kommer til å møte på fremover og vi har flere felles venner på facebook. Synes hun har vært litt rar siste gangene vi har møttes, men det har aldri vært noe spesielt som har skjedd og jeg har bare godt å si om henne. Jeg lot som jeg ikke skjønte tegninga og sendte henne en ny forespørsel, og skrev i tillegg en melding til henne om at det var en stund siden sist og at jeg håpet vi kunne være venner på fb også:) Nå venter jeg på respons. Det gjør skikkelig vondt å bli avvist. Det er faktisk det verste jeg opplever, og nå husker jeg hva som var grunnen til at jeg før ikke ville bli med på fb. Uff, jeg kommer i hvertfall ikke til å sende flere venneforespørsler heretter. Irriterer meg at jeg kanskje aldri får vite grunnen til at hun avviser meg:(

Skrevet

Nå fikk jeg superangst! Jeg gidder ikke lenger godta venneforespørsler fra folk jeg ikke har eller har noe spesielt ønske om ha å i livet mitt. Tidligere var jeg nok litt mindre selektiv (nyhetens interesse), men nå har jeg fått nok. Jeg tenker at "alle" har det sånn, og regner derfor med at folk tar det som voksne hvis de blir dumpa. Men det er tydeligvis feil! Blir helt matt av å tenke på at folk ligge våkne og grubler på hvorfor! Nå skal jeg fadermeg begå selvmord på FB sånn som jeg har planlagt lenge. Fy fader for et kvelende sted..

Skrevet

Nei, for hadde jeg visst hvorfor hadde det ikke plaget meg. Nysgjerrigheten som plager meg:)

Skrevet

Men får dere beskjed om at forespørselen blir avvist?

For hvis ikke kan det jo hende at de ikke har vært inne på facebook,på en god stund.

Jeg la til en venn engang,som godtok meg 3 uker etterpå. Så på siden hans at han ikke hadde vært der på tre uker,hadde ikke skjedd noe på siden hans siden da.

Skrevet

Når du søker opp folk du har spurt, står det "Venneforespørsel sendt". Dersom de allerede har ditcha deg står det "Send venneforespørsel" slik det gjør på alle ukjente på Fb.

Skrevet

Aha,da skjønner jeg.

Merkelig han ikke godtar :S

Skrevet

Det står noe sånt som avventer svar...

Men vet han har vært inne, for jeg ser han har kommentert på sidene til andre venner.

Skrevet

Send ham en melding da med litt hei hvordan går det, litt om deg og hyggelig å se deg på facebook bla bla bla. Eneste jeg kan tenke meg er at han ikke ser venneforespørsler helt oppe til høyre og kanskje har luket av at han ikke vil ha tilsendt mail ved nye venneforespørsler?

Skrevet

Hvis det står avventer svar så har han jo ikke dumpa deg!

Kanskje han ikke har sett det ennå!

Skrevet

du... jeg hadde en "opprydding" i vennene mine og fjerna nesten 200 stk.. regna bare med at de ikke kom til å merke det fordi vi har ikke kontakt lenger. i begynnelsen la jeg til alle jeg viste hvem var, men nå vil jeg ikke ha noen der hvis jeg ikke er interessert i å vite hva de holder på med og jeg vet vi aldri kommer til å ta kontakt igjen...

det var ei som adda meg som venn som jeg avviste.. har ikke oeiling på hvem hun er!! en uke etterpå kom en ny forespørsel fra samme dama.. nå har jeg ikke svart ennå.. tenker på hvem hun egentlig er?

så... tror ikke du skal ta det så personlig å bli "dumpa"... sikkert bare fordi han ikke vil ha flere hundre venner.. blir så mye "rot"... hvis du forstår

Skrevet

Seriøst? For et fjortisproblem!!

Jeg skjønner ikke helt det der med å være venner med folk man ikke har kontakt med lenger! Særlig ikke når alle kan se statusoppdateringer, se på bilder osv. Jeg har takket nei til mange venneforespørsler når det er folk jeg bare vet hvem er, eller kjente en gang i barndommen..

Skrevet

vel, jeg har en super god kamerat som jeg la til på facebook for over 4 mnd siden. Han har enda ikke godtatt meg ;) Spurte han hvorfor og han har over 40 stk som står på vent, som ønsker han som venn. Han gidder rett og slett ikke å gå igjennom listen. Så han sjekker den aldri og legger derfor aldri til nye venner lengre. Det er ikke fordi han ikke vil ha meg der. Men så er ikke facebook så veldig viktig for hverken han eller meg da

Skrevet

Du! Det er ikke sikkert at han ditcher deg. Søsteren min f.eks har mange mange vennespørsler liggende, og hun gidder ikke alltid se på alle... Hun får så mange...

Kanskje han bare ikke har sett det enda?!

Skrevet

Det er jo 2 mnd siden, så tror han må ha sett det. Han er jo venn med mange som han har et mer perifert forhold til enn meg. Blir sprø av å ikke forstå dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...