*SmurfeMamma* Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 jeg kommer ikke på noe jeg akkurat nå...:S og så mange ting jeg har tenkt på tidligere, men nå som jeg må skrive liste husker jeg ingenting...:S
Abracadabra Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 er det ikke SÅ typisk??? jeg har i tillegg bdag på lille julaften, så jeg blir alltid spurt av alle i familien hva jeg ønsker meg, og hvis ikke jeg har ønsker klart så ender det jo med at jeg får "husafyll" - telysestaker og sengetøy og ting jeg har tusen av fra før, hehehe... jeg forsøker alltid å tenke "å DET må jeg huske å skrive opp!" men det er søren meg ikke lett... i år har jeg derimot sagt til alle som gidder å spørre at jeg ønsker meg gaver til rødekors/legerutengrenser osv., for jeg har alt jeg trenger egentlig... også lurte jeg på å begynne å samle på et slags Hardangerbestikk. jeg vil ikke ha sølvtøy, orker ikke så mye pussing og gnikking bare for å bruke det to ganger i året, men et pent sett med Hardangerbestikk hadde jeg hatt glede av. men tja, du kan jo ønske deg: sengetøy pyjamas ny morgenkåpe? bra regntøy tursko cd'er / dvd'er tupperware (har litt dilla jeg) bodylotion el.l. spagavekort fine shampoer og balsamer parfyme gode sokker (setter alltid jeg veldig pris på hehe) tøfler nye puter til sengen, eller nye dyner? deilig! kanskje til og med ny overmadrass? det har jeg også lurt på å ønske meg julepynt?? kanskje du husket på noen av de tingene du tenkte på? lykke til!
Marius og Jonas! Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg ønsker meg masse gavekort på KappAhl, Lindex, H&M etc, så jeg kan shoppe litt nye klær til meg selv etter at babyen er født i januar!
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg ønsker meg stortsett bare møbler og pynteting til huset vi bygger =)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Huff slike ting synes jeg er så vanskelig. Ting som koster under 500kr reiser jeg jo stort sett rett ut å handler selv uten å tenke så mye mer over det. Jeg synes det er veldig greit med gavekort enten på enkelt butikker eller kjøpesentre. Da kan jeg kjøpe selv etter hvert som jeg kommer over ting. I år fant jeg faktisk ut en ting som jeg ønsker meg (og får) av mine foreldre. Det er en Solingen bestikkoffert. Den koster jo en del og er ikke slikt man handler selv. har savnet et fint bestikk med tilhørende øser osv lenge. Har bare biffbestikk fra før...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Har et ønske, et velskapt jentebarn! Har termin 19 desember. ;o) Alt annet er liksom veldig lite viktig for tiden. Må isåfall være stasj til det nye badet.. (håndklær i en farge, hyller, pynt osv..) av min kjære ønsker jeg meg en tur ut for å handle litt nytt tøy etter fødsel.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Her mangler jeg noen biter til bunadbeltet, ellers så begynte jeg å samler på servise i fjor.. da har de alltids noe de kan kjøpe som jeg selv syntes er for dyrt til å bruke penger på. Har ønsket meg en sikkerlig dunpute av mamma og pappa, ellers er jeg alltid glad i smykker fra samboer:) Men nå som vi får en liten en før jul, så slipper jeg vel dette problemet fremover.. her kjøper vi kun til barna, og får du egne barn - rykker du rett ut av gavekøen på den ene siden av familien.
*SmurfeMamma* Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 var noen gode forslag her takk!!! gavekort skal jeg ønske meg, da kan jeg også bruke disse når jeg har født i januar/februar:) har komemt på en haug av ønsker for lilleguttt som er 2,5 år, og egentlig kunne jeg tenke meg å bare øsnke meg ting til han og den nye babyn i magen, men familien insisterer på at jeg skal ønske meg noe til meg selv.... koselig det da ,men vanskelig å komem med ønsker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå