Gå til innhold

Fy f... jeg stokk i stad......!!!!

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig gøy å lese sikkert...

Var på do istad (nr.2) og plutselig så var det en del frisk blod på papiret... Då skvatt hjerte opp i halsen og tårene kom med en gang og di verste tankene kom sigende.....

Satt lenge før jeg turte å finne ut hvor det kom i fra.. Men fant fort ut av det når jeg prøvde.. Så fant ut at det var en hermoride som har sprukket, for kom der bak i fra.. SORRY DETALJER :))

Nå sitter jeg her i sofaèn ennå litt i sjokk... Føle meg litt små svimmel og kvalm, så va nok en veldig påkjenning akuratt dei 2-3min ja.. :((

Kjenner massssse liv fra lille spira i magen, så det går bra med hun :))

Nå skal jeg ha meg ein kopp me varm kakao....

Måtte bare få det ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg skjønner godt du er i "sjokk" ennå. Det er utrolig hvor på høygir hjernen og følelsene plutselig går når man opplever sånne ting. Blødde litt selv (tidlig) i forrige svangerskap og jeg var jo helt vrak. Har også hatt liknende skrekk når jeg har (som gravid) brukt dopapir med rødt mønster - det er en UTROLIG dårlig idè av dopapirprodusentene - har jo trodd jeg har blødd som bare det...

Uffa - du får nyte kakaoen og være glad for at alt er bra, selv om hemorrider er no' dritt det også, hehe :o)

Skrevet

Skjønne godt at du skvatt. Jeg hadde blitt livredd.

Bra det "bare" var fra hemoroider da.

Kos deg med kakaoen, og ha en fin dag :-)

Skrevet

Tusen takk :)

Glemte å skrive at jeg er i uke 31+3, så såg føre meg det verste...

Men nå kan jeg slappe av me kakao og kvila meg på sofaèn mens gulljenta er i bhg :))

Skrevet

Kjenner til den følelsen du må ha fått..... I siste svangerskap skulle jeg til legen med guttungen. Idet jeg åpener døra til legekontoret kjente jeg at det kom noe i trusa- og jeg skjønte med engang at det var blod. Hadde utrolig nok ett bind liggende i veska, men hjalp ikke mye siden jeg blødde gjennom på under 15 minutter. ( Takk og pris for svart bukse!!!)

Viste seg at det "bare" var morkaka som lå for langt nede, og jenta er i dag 13 mnd.

Er ett mareritt å oppdage blod i svangerskapet, så det var godt å høre at det "bare" var hemoroiden din som sprakk!

Kos deg masse på sofaen med kakaoen din! DET er ihvertfall fortjent idag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...