♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Ikke så veldig gøy å lese sikkert... Var på do istad (nr.2) og plutselig så var det en del frisk blod på papiret... Då skvatt hjerte opp i halsen og tårene kom med en gang og di verste tankene kom sigende..... Satt lenge før jeg turte å finne ut hvor det kom i fra.. Men fant fort ut av det når jeg prøvde.. Så fant ut at det var en hermoride som har sprukket, for kom der bak i fra.. SORRY DETALJER ) Nå sitter jeg her i sofaèn ennå litt i sjokk... Føle meg litt små svimmel og kvalm, så va nok en veldig påkjenning akuratt dei 2-3min ja.. ( Kjenner massssse liv fra lille spira i magen, så det går bra med hun ) Nå skal jeg ha meg ein kopp me varm kakao.... Måtte bare få det ut!!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Åh, jeg skjønner godt du er i "sjokk" ennå. Det er utrolig hvor på høygir hjernen og følelsene plutselig går når man opplever sånne ting. Blødde litt selv (tidlig) i forrige svangerskap og jeg var jo helt vrak. Har også hatt liknende skrekk når jeg har (som gravid) brukt dopapir med rødt mønster - det er en UTROLIG dårlig idè av dopapirprodusentene - har jo trodd jeg har blødd som bare det... Uffa - du får nyte kakaoen og være glad for at alt er bra, selv om hemorrider er no' dritt det også, hehe )
Tante Bassa Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Skjønne godt at du skvatt. Jeg hadde blitt livredd. Bra det "bare" var fra hemoroider da. Kos deg med kakaoen, og ha en fin dag :-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Tusen takk Glemte å skrive at jeg er i uke 31+3, så såg føre meg det verste... Men nå kan jeg slappe av me kakao og kvila meg på sofaèn mens gulljenta er i bhg )
Blind Gudinne Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Kjenner til den følelsen du må ha fått..... I siste svangerskap skulle jeg til legen med guttungen. Idet jeg åpener døra til legekontoret kjente jeg at det kom noe i trusa- og jeg skjønte med engang at det var blod. Hadde utrolig nok ett bind liggende i veska, men hjalp ikke mye siden jeg blødde gjennom på under 15 minutter. ( Takk og pris for svart bukse!!!) Viste seg at det "bare" var morkaka som lå for langt nede, og jenta er i dag 13 mnd. Er ett mareritt å oppdage blod i svangerskapet, så det var godt å høre at det "bare" var hemoroiden din som sprakk! Kos deg masse på sofaen med kakaoen din! DET er ihvertfall fortjent idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå