Hegemus Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 er innom å ser til dere... Så bra at flere av dere som har prøvd lenge er gravid!! :-) snøfilla me 3 faktisk.. hæli... jeg selv da er i mitt 10 ende søskenforsøk for tiden... satte inn 2stk 6-delte på fredag.. er ved medicus i trondheim nå... fikk så dålig behandling på st olavs at fysj... håpet svinner jo mere å mere kan man si,er sliten både psykisk å fysisk.. litt gi faan akkurat nå.. men men... tiden vil vise om noen av eggene fester seg.. Kjempelykke til alle dere!!! Stor klem
Phoenix1 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hei! Vi holder på med vårt 2. forsøk. Satte inn 2 4-delte egg onsdag i forrige uke. Vi e på medicus vi og. Fantastiske folk der.
Hegemus Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 ja,har bare positivt å si om dem jeg også!!! hva slags stimulering har du?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hei Hegemus... Ser du har strevd enda lenger enn meg...stakkars...du har min fulle sympati (og litt til)...regner med du tenker som meg...skal man ha gjennomgått alt dette til ingen nytte? Føler meg "snytt" for et barn... Dette er kjempetøfft fysisk og psykisk...synes dette siste forsøket er beintøfft å komme over.... Håper du treffer som Jenny Jensen på 10 forsøket!!! Lykke til!
Hegemus Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2009 ja men de værste er at alle sier.. ja,men du har jo et barn... vær glad for de... AKKURAT SOM JEG IKKE ER DA.. Mange som ikke vet hva dette dreier seg om. Håper du ikke gir deg enda snuppa!! Stor klem
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Igjen...forstår veldig godt hva du sier...og det er gjerne de med to og tre barn som sier dette...utrolig teit og provoserende...dette handler ikke om det barnet jeg har...men om sorgen for det jeg ikke har fått møte enda! Jeg føler det der ute...men vi får aldri kontakt... Jeg synes, om mulig, det er værre med søskenforsøk fordi jeg nå vet hva jeg går glipp av....hadde verdens mest deilige svangerskap og har universets nydeligste unge...og tanken på at jeg aldri skal å oppleve dette igjen er en sorg så utrolig stor...vil ikke heller at barnet mitt skal bli "alene"... Huff...beklager....men ikke lenge siden negativt resultat og jeg strever litt med å svelge skuffelsen... Hvor har du hatt forsøkene? Har du hatt frys? Jeg har hatt full runde hver gang...grusomt... Og hvem i alle dager tror man går igjennom dette igjen og gjen PÅ GØY? Dette er det tyngste jeg noen gang har opplevd!!! Jeg tror også at vi prøverørsforeldre er svært ydmyke og uendelig takknemlige for at vi har fått de barna vi har...vi har aldri tatt det som en selvføge å få barn og bli foreldre... :-)
Hegemus Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 3 på st olav,0g 3 på medicus... har hatt egg på frys ja,men de vil ikke våkne helt.. har 2 på frys nå visst dette ikke blir positivt... jeg også syns det er så synd at dattra mi skal bli enebarn.. Jeg er det selv,åg vet hvordan det er..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Huff ja...det er jo ikke noe man ønsker for barnet sitt... Lykke til da! Må jo være din tur nå? Kom hun greit eller? Hadde du mange forsøk da? Frys er fint...skulle ønske jeg hadde det... mindre fysisk belastende...
Hegemus Skrevet 9. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2009 hun kom me egg fra første forsøket faktisk.... lett graviditet.. men satt i sete,så de ble keisersnitt... men hadde ingen plager ettepå... hun er fryseegg... men jeg har nok større tro på ferske egg... når starter du igjen?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Går på p-ring nå...men tror ikke det blir forsøk før i februar...vil ta infleunsavaksine og ha en rolig periode...skikkelig nedtur denne gangen... Skal også gå på noen hormoner som skal styrke eggkvaliteten og kanskje få ut flere...får ut rundt fem-seks og skulle vel gjerne hatt flere... Akkurat nå blir jeg kvalm av tanken, men håper det endrer seg om en stund...hvis ikke slutter vi vel uten gevinst...men det frister heller ikke...
Phoenix1 Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Hei Hegemus. Jeg har brukt puregon og ovitrelle. 250 IE puregon fra 2. syklusdag og 300 IE de siste 3 dagene før uttak. Bruker crinone nå etter innsetting. Så har hatt kort regime altså. Veldig herlig å slippe den sprayinga. Virker ikke så håpløst å skulle begynne på nytt igjen om man ikke lykkes. Håper virkelig dere lykkes denne gangen. For en julegave! Og måtte 2010 bli et fantastisk år! Bor dere i Tr.heim eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå