Gå til innhold

uff, i dag er formen merkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verker i ryggen og i magen, føles som jeg må på do men får ikke til noe der. Tung for pusten, ekkel i magen og som nevnt i ryggen.

Skal ha KS om 30 dager så håper jo ikke at noe skjer selv her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kjipt da! jeg har hatt noen sånne dager selv i det siste (en uke til termin i dag), men det har ikke skjedd noe intensivering hos oss i hvert fall, selv om jeg har håpet på det hehe. :)

håper det går over hos deg også!

Skrevet

ja det blir bare merkligere å merkligere for hver gang det kommer, kvalm og ekkel... Ja hadde gått ann å håpet var det ikke for at jeg skal ta KS, kan ikke gå i fødsel (kan selvfølgelig men da bærer det direkte på sykehuset) er nr 3 og alle i seteleie.

For din del kan det vel bare bli da så krysser fingrene for deg =)

Skrevet

jo takk for det, kan godt balle på seg her ja! førstemann var ti dager over termin, håper å unngå det denne gangen, men forsøker å ikke håpe på for mye hehe. fredag den 13 hadde vært en fin dag, da! :) men termin er først 16...

alle tre i seteleie, det var jo kjipt! du må jo være et statisktiskt unikum du da, hehe! eller? trodde det var veldig uvanlig selv med to barn i seteleie! nei får håpe småen smører seg med tålmodighet enda noen uker da. :) lykke til!

Skrevet

Fredag den 13 ja, fin dato det=)

Jeg er nok ikke noe unikum, har bare en skillvegg i livmoren som gjør at barna finner beste stilling med mest plass i sittestilling=)

Takk for det og lykke til der og=)

Skrevet

å sånn å forstå! :) ja da er det vel greit at de finner seg en behagelig stilling inni der, siden de blir "boende" en stund... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...