Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag man.091109?


mirremamma

Anbefalte innlegg

30 dager her, og veldig spent på tia fremover... nå er d innført besøksforbud på føden her hvor jeg bor..kunn far får komme...men d er jo d beste for mor å barn.. har tenkt å pakke fødebagen i dag,stort sett d jeg har igjen, må kjøpe noen strømpebukser til nurket så er klærne klar også. Så skal jeg montere den fiiiine hvite vugga jeg har kjøpt på bambina.no.... jippi=)

ha en fiiiin dag alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min side her sier 45 dager =) Det er skremmende nært synes jeg! Tenker jeg pakker bagen i begynnelsen av desember, hvis ikke pappaen er så ivrig som han bruker å være, og pakker den først ;)

 

Jeg begynner å bli stressa, for jeg har langt fra alt klart. Tenkte å gå gjennom lista over ting man trenger når babyen kommer i dag, og så akkurat hva vi mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 23 dager igjen! :o)

 

Kanskje det kommer noen "utålmodige" desember-babyer snart. Magen min har synket litt, men jeg tror ikke det skjer noe her før om noen uker enda. :) Går ut i permisjon på onsdag, det skal bli deilig. Da skal jeg slappe av og vaske hus. Av baby-utstyr har jeg det meste i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager igjen her! Så spendt! Vi har nok mange spennede dager fremover. Blir gøy og få høre fødselshistorier ettervert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og 23 dager igjen, maks 25 dager til vi får hilse på lillegutt i magen =) Det er ganske sprøtt og tenke på igrunn, hehe =) Fikk en sånn veldig aha opplevelse før i dag, og begynte og pakke bagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 24 dager igjen til termin... Tror hun kommer før. Spent! Kjenner jeg gjerne skulle hatt noe mer krefter til husarbeid og baking nå på slutten... Men det er kanskje ikke så lurt å ta imot så mye folk likevel pga svineinfluensaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...