Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Mandag 9\11? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

-1 dag.. altså termin i går. Nå kan babyen godt komme. Jeg er veldig, veldig spent :) Kanskje jeg skal pakke ferdig fødebagen i dag. Den er nesten ferdig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

54 dager igjen... Håper tia fortserrer og gå så fort.. Vil møte lille prinsessa snart <3 =)

Skrevet

8 dager - begynner å bli utålmodig no:):)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hadde termin i går, og synes godt lillebror i magen kan komme snart.

Skrevet

31 dager igjenn i dag:)) Er så spent på om det blir gutt el jente:))

Skrevet

6 dager! :)

Men ingen tegn på at noe har tenkt å skje med det første :/

Skrevet

40 dager igjen her og endelig kan jeg rope ut: HØYGRAVID!!!! Tihi...

Skrevet

Jeg har 55 dager igjen til termin og 15 dager igjen til jeg er høygravid. Dette går i rasende fart :)

Skrevet

12 dager igjen.. det går fremmover.. peiskos og en spennende bok. Blir ikke mye husarbeid og trening.Går bare 30 min tur hver dag.(nesten)Sist fødsel angret jeg på at jeg ikke hadde vært mer aktiv og da var jeg mye mer aktiv en nå..Men når jeg blir sliten så må jeg bare slappe av på sofaen. Men er nå hverftall psykisk klar til fødsel..

Skrevet

6 dager siden jeg hadde termindato... er ikke lei i det hele tatt.... blæh... tror det blir et nyttårsbarn jeg får.

Skrevet

62 dager,det går jo kjempefort,og da kommer nr 3,blir kjempekos:-))

Skrevet

13 dager igjen

Skrevet

30 dager. va på kontroll i dag på sykehuset å han har blitt enda mindre så skal inn ijen om 2 uker....

Skrevet

5 dager igjen. bortsett fra kynnere og litt murring er det null tegn på fødsel her.begynnte 2 dager før termin med førstemann.så spent om det blir overtid denne gang.

Skrevet

Ganske ny her inne. 83 dager igjen i dag!

Skrevet

35 dager til ul termin, 26 dager til mens termin (som vel betyr at om mens termin stemmer, som jeg føler meg ganske sikker på, så er jeg fødeklar på søndag.) Spennende!

Skrevet

18 dager igjen. Håper han snart er klar for å komme ut nå, for nå gleder jeg meg veldig til å se han : )

Skrevet

Har 11 dager igjen, men forbereder meg på å gå over. Ingen tegn til noe heller. Skal til jordmor på onsdag, så det blir spennende å høre om hvordan hun ligger. Er litt usikker på om hun ligger med hodet ned hele tiden.

Skrevet

8 uker og 3 dager igjen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...