Gå til innhold

Jeg er gravid, og er plutselig blitt veldi opptatt av ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem jeg er med og sier hva til.. Før levde jeg livet og ting var ikke så big deal, men nå har jeg begynte å sortere her gitt!! Hvem jeg faktisk kan kalle venner og hvem som jeg bare bør kutte kontakten med. Hvem jeg er glad når jeg er med, og som ikke lager problemer og drama i livet mitt. Det er veldi viktig for meg hvem som er med å ikke med i mitt barns liv.

Statusen på hvem jeg festet med og er med er plutselig ikke blitt så viktig, jeg har alltid gått på de villeste festene og vert med de som er ¨kule¨... Men det har ikke noen betydning nå, trodde aldri jeg skulle få slutt på den følelsen. I starten av svangerskapet fikk jeg helt panikk for jeg gikk glipp av en fest! Nå ser jeg plutselig at alle helgene var det samme, jeg klarer ikke skille helgene.. Det var fylla med dans, flørt, sex, nudist narchspill og gallskap som ikke bør nevnes. Nå vil jeg ikke gå glipp av et sek av mitt ufødte barns liv, og jeg gleder meg til å få tilbringe helgene med h*n!!

Noen flere som har endra seg helt etter de ble gravide?? =)

Thihi jeg nyter det, selv om det skal bli godt å kunne ta seg en øl når det skulle friste på det meste.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...