Gjest sug lut Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Det må da være mer givende enn å skrive om egne buser?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Mannen min har skikkelig dårlig ånde, uansett hvor mye han pusser tenner og tunge. Kroppslukten til en kamerat gjør meg kvalm. Ei venninne spydde i senga og sovnet i det. Yaik!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Kjenner noen som spydde i håndveska si i en taxi. Det er heftig.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Tro om det er en vandrehistorie, for har hørt den jeg også. Det hører med til historien at hun begynte å rote i vesken sin hysterisk og taxisjåføren lurte på om det var noe galt og om han skulle stoppe. Men hun sa neida det trengte han ikke. Etter hun hadde grevd litt fant hun lebestiften sin og så spydde hun lettet i vesken etter å ha tatt den ut. Alt annet lot hun være i. Både pengbok og mobil. Dette var visstnok en meget pen dame.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 sug lut er halvfeit, ikke så pen og har en rar latter
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Den var frekk den. Hva får mennesker ut av å gå til personangrep på andre brukere her inne.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Sug lut, bare lurer.. Er du seriøst en mann født i 1930????
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Vil tro det har noe med dårlig selvinnsikt å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 En kompis spydde i kebaben sin på nattbussen, men glemte det rett etterpå og ville spise mer. Ei feit dame med hengepupper som jeg jobbet med gikk uten bh på jobb. Mammaen min har gummitryne, og lager grimaser selv når hun ikke prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå