Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Synes det begynner å bli mer og mer utbretting av hvor mye ungen din spiser, sover og nærmest driter på statusoppdateringer via facebook!! Legger ut fødselsbilder, fra ungen er 3t gammel og det er ikke lenge før de legger med en video til fødselshistorien sin! Prøver så godt jeg kan å overse det, men guuuuuuuuuuuuud det irriterer meg! Når man ikke har annet å snakke om en barnet sitt i en hver sammenheng og er så forbanna lykkelig til enhver pris så er det ikke rart i andre trekker seg unna. Her er det snakk om å ta hensyn begge veier, er ikke alle som er like intr. i baby og babysnakk utover det å gratulere med gave og besøk. Man trenger virkelig ikke å dytte det inn i trynet på folk! JADA UNGEN DIN ER SØT, JADA DEN SPISER GODT OG JAA DU HAR FØDT FOR 4 MND SIDEN. Tenker på de stakars som sliter med fødselsangst ect ect. De blir vel ikke akkurat bedre av å lese om alle de overhysteriske og voldsomt lykkelige mødrene her til lands.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 du vet at du bare kan sjule denne /disse personene? da ser du det ikke med mindre du går inn på sidene deres..
Tabitha Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Syns det er like ille med sånne: "No sit eg her med ein kopp te". En slik person måtte jeg skru av en periode, men har nå skrudd personen på igjen.
Prish Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Også de som må offentliggjøre at de har mensen og diare... Og at ungene har diare, hele familien sitter og driter.
utrolig78 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Eller de som deler litt for mye med sine 784 "nære venner"... " i dag har angsten min vært ekstra belastende, spent på hva psykologen sier"... eller "deilig å kosemosepose med kjæresten som er god og varm"... ugh... får helt hår på ryggen av de statuslinjene!!
cicamica Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Så hhold dere unna facebook. Det er faen meg bare sutring å klaging her inne. Jeg slettet alle bekjente på min side. gikk fra 500 og noe til under 50. Da slipper du alt det gnålet å kan dele med de som vet betyr noe.
utrolig78 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Dette er jo kranglesida da ) Sjelden jeg klager, men synes det er morsomt med denne kranglesida
Diddels Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Jeg kan ikke tro hvor mye teit folk henger seg opp i... har dere virkelig ikke annet å tenke på? Og klart de dytter det inn i trynet på folk, særlig på facebook hvor de har vennene sine. Dette er det beste som har hendt dem, da er ikke din fødselsangst akkurat særlig interessant. Hvis dette ikke er venninner som du bryr deg om lykken til, kan du vel bare slette dem som venner?
Gjest Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 haha! Jeg har bedt min mann og mine ellers nærmeste om å klappe til meg om jeg sender bilder av ungen min naken på en strand med snørr på overleppa til gud-og-en-hver-mann. Hormones is a powerful thing. Det er først flere år senere at man innser at ungen din ikke var noe særlig penere enn den neste.
Gjest Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 Kom igjen da Fucoc? Gravid og lykkelig x 7 statusmeldinger om dagen.. annonsere på facebook at livmortappen din blør så i kveld må jeg holde meg hjemme med min fantastiske flotte familie. Jeg har ikke fødselsangst, bare nevner at om noen skulle ha det av dems bekjente så rår det ikke godt.. det er jo null hensyn og ta. Jeg har et eksempel der jeg så ei, skrev: Takk for all støtte. Hvil i fred. Da går i hvertfall jeg utifra at noen nær den personen har gått bort, hvem dette skulle være henger jeg ikke meg opp i i og med personen takker for støtte under en tung tid jeg ikke har vært en del av, og siden denne personen kun er en bekjent så skriver jeg ikke noe tilbake.. MEN PINE MEG FAEN TIL så kom det sprutende ut av en felles bekjent som også tilfeldigvis er gravid: ååå, hva har skjedd ?!? ( *puh* er nesten så jeg ber om å hvile i fred selv, er jo sååå slit å gå høygravid. Men gleder meg til barnet kommer. HALLO, jeg mener... man mister da ikke alle hemninger selv om man er gravid ?! jøssenavn tenkte jeg.. hun må virkelig ha et behov om å forsikre alle og enhver om at hun er gravid, ja! Huttemegtuu!! Hun fikk jo selvfølgelig ingen respons på dette, heldigvis! Men det mener jeg er å gå langt over streken altså.. Og om barnet ditt har feber eller snufser litt i nesa er det ikke nødvendig å resonere opp hvor mye mellom hver time, hvor mye væske vesle har fått i seg og hvor mange timer per. 24t vesle sover. GET A GRIP
sprellemor Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Jeg kunne ikke vært mere enig. De som skriver at de koser seg med familien, koser de seg med familien? Eller er de på facebook? Ev. koser seg men mannen/kjæresten. Er de på facebook mens de koser? Det er hvertfall det siste jeg tenker på når jeg koser med mannen min, for å si det sånn. Men jeg har hele tiden ment at facebook brukes altfor intimt. Særlig når man har flere hundre "venner".
verve Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 var på facebook i en mnd- sletta profilen min nettopp fordi jeg ikke ønsker å ta del i et slikt samfunn hvor man utleverer barna sine slik.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Herregud så teit innlegg la nå folk gjøre hva dem nå vil med facebooken sin da,heller slett de om du ikke vil se innleggene dems. men slutt åvær så suttrete hahha lermeg i hjel av dumme innlegg hahahahahhaah
Gjøkeredet③ Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Er jo ikke alle som utleverer barna sine på facebook heller da.. Jeg har ingen bilder av ungen min der, eller bilde av meg selv med gravid mage og har heller aldri hatt en statusoppdatering som omhandler ungen min, eller det å være gravid for den saks skyld...
juniorkrabaten Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Er så glad for at jeg ikke har en profil på FB - så slipper jeg å irritere meg eller bekymre meg for noe som skjer der i det hele tatt:)
Hellobaby Skrevet 16. januar 2010 #17 Skrevet 16. januar 2010 Utlevere barnene sine på fb? Høres jo ut som om mødrene til disse barna, gjør barna en stor urett! Hva er galt med å legge ut bilder og skrive statuser som omhandler barna? Jeg var dritstolt og superglad da jeg var gravid, og nå også når jeg har fått min lille baby. Skal man unngå å skrive det på statusen sin, bare for at andre kanskje ikke bryr deg om din graviditet eller dine barn, eller om du er lykkelig eller ikke? Vel - da trenger man ikke å ha fb i det hele tatt da, for som oftest er det jo det man gjør på/tenker på man skriver på statusen sin - det er vel det som er meningen med hele den greia? Hvis andre ikke tåler å se en gravidmage, babyer, barn eller rett og slett irriterer seg over at noen skriver noe så kjedelig som at "nå sitter jeg og drikker en kopp te", så ikke gidd å les de statusene da. Fatter ikke at folk gidder å øse seg opp over sånne lite viktige ting..
ellesant Skrevet 16. januar 2010 #18 Skrevet 16. januar 2010 Jeg synes faktsik at det er helt supert å få se barna til de vennene jeg hadde på videregående for eksempel. Man ser hvor mange barn de har, og man får jo også vite da dersom noen nettopp har fått, så kan man gratulere. Jeg har akkurat fått en gutt (...irriterende?) og jeg fikk MASSE oppfordringer om å legge ut bilde av han, slik at de som er langt borte får se han. Så det så!
PKMO Skrevet 16. januar 2010 #19 Skrevet 16. januar 2010 Syns det beste med facebook er de som skriver på sivil status: "Det er komplisert" Ellers er "Jippi i dag er jeg offisielt skilt" en av de beste statusoppdateringene jeg har sett...greit med litt utlevering...så er vi iallefall oppdatert..derav status oppdateringer..tihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå