Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hvis hver gang typen din har drukket og du våkner opp at han allerede er inni deg og er i full gang med å ha sex uten at du selv er med på det? De siste 5-6 gangene vi har vært ute på fest og jeg har lagt meg etter vi har kommet hjem, våkner jeg ALLTID opp med at han humper løs på meg og han husker aldri selv at det har skjedd dagen etter.. Er ikke noe behagelig opplevelse siden man selv ikke er klar for sex..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Slutt å legg deg til å sove, og bli med på det selv. Fyllesex er knallbra
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Får rett og slett ikke tenning når jeg har drukket, blir helt lamma og følelsesløs der nede, synes ikke det er noe knallbra:p.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 ville nok blitt med på det jeg da, men om jeg ikke likte det ville jeg enten lagt meg på et annet rom, eller med klær på...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg elsker fyllesex. Er som regels skikkelig vill og utradisjonell, og kan vare i timesvis. Men er jeg ikke interresert så hadde jeg nok lagt meg på rommet til et av barna, eller eventuelt på et gjesterom og låst døra.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Er voldtekt når det skjer uten din vilje da. Be han la være å drikke om han ikke greier styre seg i fylla.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Ja.. Tror det er noen som missforstår meg her. Jeg og sambo har det ikke bra sammen, kan ikke huske sist vi hadde sex frivilig, kan ikke si jeg blir noe mer fristet til å ha det sammen med han pga dette som skjer gang på gang når han drikker.. Synes det er så rart at han påstår også at han aldri husker hva han har gjort..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Gjør han oppmerksom på at det er ulovelig å ha sex med noen som er bevisstløs (det gjelder da også å sove) det regnes som voldtekt. Så sant ikke partneren har gitt signal på at dette er helt greit for dem Klarer han ikke å styre seg ville jeg forlangt at han sov på sofa, og gjerne låst soveromsdøra. Spesielt siden du tydeligvis sover veldig tungt om han har kommet så langt før du vokner Eller du kan legge deg fullt påkledd, renger med at du hadde voknet om han prøvde å få klærne av deg. Men ærlig talt om han ikke husker noe og gjør dette hver gang er det vel på tide at han slutter å drikke da. Tviler litt på det ja.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Burde vel komme deg ut av forholdet eller?At du ikke kan huske sist gang dere hadde sex frivillig tyder vel på at det ikke er mye igjen av det. Slutt å kast bort livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Om dere ikke har det bra sammen, hvorfor går dere stadig ut på fest og drikker dere fulle sammen da? Høres ut som et merkelig forhold generelt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Hadde det ikke funka i mitt forhold ,ja så hadde jeg gjort slutt gitt.Ikke husker isit du hadde sex huff og så skal han gyve løs på deg sånn. Nei kom deg vekk du har et liv du og. Jeg hadde liggi på et annet rom jeg da ,og sagt til han på morran at han skal ligge unna ,er han så full å ikke husker at han har gjort det?? men stå pekk får han....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Det der har jeg hørt om, det gikk en dokumentar på Tv Norge for ikke så lenge siden. Det var et par som var plaget av at mannen prøvde seg på kona hele natta, i søvne. Husker ikke hvorfor, men skyldtes nok et behov for nærhet og sex. Hver gang kona rørte på seg i senga prøvde han å stikke inn snabben. Passe irriterende kan jeg tenke meg, sånn i halvsøvne å måtte "forsvare" seg hele tida. De snakket ofte om det og mannen var veldig lei seg, han var ikke bevisst hva han gjorde. Å true med anmeldelse er vel litt voldsomt, men snakk litt sammen uansett. Det kan tenkes det er der hunden er begravet.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Kommer ikke til å true han med noen anmeldelse, han er jo pappaen til barna våre.. At han allerede er kommet så langt at han er inni meg når jeg våkner er slett ikke umulig. F.eks nå i helgen, da gikk jeg å la meg, hadde på undertøy og sov på mage. Våknet ikke av at han tok til side undertøyet mitt, men man våkner med det samme han kommer seg inn i meg! Så legger han hele kroppsvekten sin over og bare fortsetter helt til jeg klarer å vri meg unna. Forholdet går dårlig ja, men vi bor under samme tak pga to barn og økonomi, tror ikke vi er de eneste som lever slik, fordet om jeg virkelig føler for å flytte for meg selv.. Livet stopper heller ikke opp fordet om forholdet er dårlig, man har fortsatt behov for å gjøre litt andre ting. Siden vi bare har felles venner, så blir det naturlig at vi også drar på fest sammen til de en gang i blant. Føler det hele ble litt dumt å spørre om råd eller forståelse her, føler jeg latterliggjør meg selv..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Du gjør ikke det, men du må tåle å få svar som svir når du spørr også. Selvfølgelig er det ikke lett å gå fra noen. Men blir bare så provosert når du sier det er for barnas skyld. Jævlig feigt. Barna har det ikke bedre med å leve med en ulykkelig mor, evt ulykkelig far. Ta tak!!! Lykke til. Det her klarer du!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Å gå stadig ut på fest høres jo ut som vi er ute annehver helg, noe vi ikke er, dette har vært over lang, lang tid..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 Feig ja, kanskje jeg er det, for lett er det ikke, kvier meg ut i det lengste. Tåler at folk svarer meg, de vet jo ikke alt om min situasjon, det har jeg forstålse for. Sikter ikke til at dere latterliggjør meg, jeg synes jeg selv er patetisk, for kanskje sitter jeg her å klager uten grunn? Er enig med det du skriver..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Det du skriver er jo veldig reelt.De som ikke har forståelse for det, kan du bare la seile sin egen sjø. Kjenn på din egen mage følelse. Den som gjorde at du skrev innlegget. Det ligger mye i den følelsen. at DU opplever det slik som du beskriver er det viktige. Håper du finner ut av det. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå