Gjest sug lut Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Omtaler du ham som gubbe har du vel strengt tatt gått et stykke på vei mot å ikke ha noen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 ??? Etter jobb? Han er jo sammen med hele familien på lik linje med meg. Han legger barna, stort sett, mens jeg tar de først om morningen siden han jobber sente netter. I helgene tar han stort sett med seg gutta på lekeplassen et par timer, og jeg tar de med ut å sykle. Godt med litt tid hjemme uten barn, og lørdagsvasken går raskere.
Miztery Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Har? Vel han har jo en datter på lik linje med meg, 24/7... Vi måler uansett ikke tiden vi investerer i ungen, noen ganger har jeg god tid, andre ganger han. Siden han jobber borte fire uker i strekk, og etterpå er hjemme i fire uker, så benytter jeg sjansen til å legge litt ekstra innsats på jobb når han er hjemme, sånn at de får mer tid sammen bare de to også..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Ja etter jobb. Hørtes fint ut og ha det sånn. Her i huset vil han bare holde på med gutten sin max 15-30 min om dagen. Han jobber 7-15 hver dag. Han mener jeg for betalt får å gå hjemme så da er alt som har med gutten å gjøre min jobb.
Gjest Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Min er hjemme i perm så han er sammen med dem hele dagen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Akkurat nå holder min på å bygge gjerde i hagen samt fikse kjøkkenet når han kommer hjem fra jobb, så han er bare 'aktivt' sammen med barnet et par timer på kveldstid og litt mer i helgene. Men når han ikke jobber med oppussing etc, er han jo sammen med henne på lik linje som jeg er. Skal jeg ut en tur, til frisør, på butikk eller på tur med hunden, er det selvsagt han som er sammen med ungen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Vi er som regel sammen alle sammen hver ettermiddag og helg. Vi jobber begge to og jenta går i barnehage. Nå er jeg sykemeldt, så nå har han hovedansvar for henne for jeg er så dårlig form. Men ellers er det ca. 50/50, mulig mannen min er litt mer aktiv enn jeg, jeg er ofte veldig sliten etter jobb, han orker liksom mer enn jeg.
simba>>>3gutter Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Vi har ungene sammen vi, så han har like mye ansvar som meg og være sammen med de. kan vel ikke regne ut i tid hvem som bruker mest tid siden vi ofta gjør forskjellige ting med ungene.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Lite.. Han sitter for det meste med pc'en.. Jeg gjør alt(95%) med datteren vår, og elsker hvert sekund med henne. Men for barnets skyld skulle jeg ønske han kunne delta mer ja..... Panda
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Han står opp med dem omtrent hver eneste dag og drar på jobb i 8-tida. Kommer hjem etter de har lagt seg. De få dagene han slutter tidligere er det noe vi skal eller turning eller noe sånt. Han liker å være med barna sine. Heldigvis, de er jo VÅRE barn. Mannen din høres ut som en diger dust, som ikke vet hva han går glipp av før det muligens er for seint!
FrøkenSprøken Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Jeg står opp med mini om morgenen, siden jeg skal opp på skolen uansett. Når jeg drar hjemmefra, står samboeren min opp, og steller da mini og leverer ham i barnehagen. På ettermiddagen er det far som henter i barnehagen og lager middag til jeg kommer hjem. Resten av ettermiddagen er vi sammen med barnet begge to. Når kvelden kommer tar far kveldsstellet, og jeg leser bok og koser på sengekanten. Fatter ikke hvordan man klarer å være sammen med så udugelige menn som noen her inne tydeligvis har.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Nå er jeg hjemme i permisjon, så da har jeg logisk nok barna mer, også siden han har vært mye ute på reiser. Men når han er hjemme så er vi like mye sammen med barna, er en selvfølge hos oss. Kaller han foresten også for gubben innimellom, så noen hadde kommentert det lenger opp, har jo noe med dialekt å gjøre å det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå