Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Han har vært ute siden i går kveld. Er på byen igjen nå. Fortvilende nok det i seg selv. Har ikke vært hjemme, jeg går her alene med 4 barn som lurer på hvor pappa er. Var inne på nettbanken nå og viser seg at han har brukt opp store summer i helga, dvs overført fra regningskonto og drukket opp.... Nå har jeg ikke nok til hus, bhg og telefon som forfaller i morgen. Vi er på etterskudd fra før. Hva i all verden skal jeg gjøre nå?????
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 jeg ville ha sperret kontoene. og kastet mannen på dør. og så kontaktet nav!
Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 hvis han har overført penger fra regningskonto for å drikke: skift lås og hiv det som ikke har salgsverdi av klærne hans på gata. Og kanskje tannkosten.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Du må jo være samboeren til en av mannens bekjente....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Ja jeg skjønner jo at jeg må gjøre noe drastisk......men det er barn som er virkelig glad i faren sin...og jeg får helt vondt i hjertet ved tanken på at de som var våre planlagte kjærlighetsbarn skal bli en del av skillsmissestatistikken.Men hvem kan evt hjelpe når jeg står helt maktesløs. pengene er borte og vi trenger de virkelig i morgen!!!! Henger etter fra før som sagt
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Du få bare prøve sosialen. Ellers er det ikke mye du får gjort.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 sikkert.....er vel ikke så mange i norges land som oppfrer seg sånn...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Helt utrolig ansvarsløst, uakseptabelt - pill råttent gjort rett og slett!! Fy f sier jeg bare.... Var det begeret som fløyt over, dvs har han gjort liknende ting før, eller er dette en engangs som du ikke helt kjenner ham igjen i? Er det første alternativet ville jeg søkt hjelp ihvertfall, familievernkontoret o.l. Å føle at man drar lasset alene dvs er den eneste som tar ansvar vet jeg alt om, og det er tungt det!! Det er uten tvil svært stressende og ha ansvar for 4 barn + 1 voksent barn. Er det andre alternativet så ville jeg satt det på tabbekvoten med en rimelig grei utblåsning på ham + muligens en 3 dagers isfront.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Alle barn er glade i foreldrene sine. Nå når de er små så skjønner de ikke hva evt. pappa eller mamma gjør galt. Men de vil forstå når de blir voksne. Og da kan spørsmålet være fra ungene....."mamma, hvorfor gikk du ikke fra pappa?" Tenk så mye bedre vi hadde hatt det....... Det er ikke alltid best å bli. Sier ikke at det er det rette for dere, men ikke bruk skilsmissestatistikken som argument for å bli i et forhold. Det fortjener ikke du eller ungene. Kan du spør foreldrene hans om de kan hjelpe? Si at sønnen har drukket opp regningspengene deres...? Ellers må du nok spør på sosialen eller hos Nav. Eller ta opp lån i banken. .... Lykke til uansett.
V.A.B Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Hvis du ikke har byttet lås i dag og lempet ut drittsekken er du dum, Kjærlighetsbarn? Hvilken mann gjør dette mot de han elsker? De han respekterer? Er glad i? Bryr seg om? Nei, få ham ut. Ta et lite lån i banken, ring NAV... Hva som helst, bare kom deg vekk. Ungene kommer til å¨elske faren til de dør, så det skal du ikke bekymre deg for.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Man får nok ikke penger på sosialen for at den ene har drukket opp pengene. Da må man ringe de man skylder penger og ordne en nedbetalingsplan og leve veldig billig fremover. Hvor glad er han i ungene og deg når du står der med alt annsvaret? Om du ¨går fra han må han skjerpe seg når det er han som har ungen og du får fri. Om du likevel velger å bli får dere ordne det slik at du får alle pengene inn på en konto bare du disponerer og han får lommepenger hver fredag som de andre ungene.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 han forsvinner i dagevis? og han bruker deres regningpenger på å drikke.... Du ser vel selv på det du skriver at mannen din har et problem. Spør han når han komemr hjem hvordan han har tenkt til å betale regningene. Om han skal ordne gratis barnepass til banra da siden du ikke kan betale bhg. Og hvor han har tenkt at dere skal bo når dere ikke kan betale for huset. Man gjør ikke slik mot de man elsker og jeg hadde satt hard mot hardt om jeg var deg. Han får ordne med en løsning og skjer det igjen så er det ut. Du og barna har ikke godt av å leve under slikt press som det er å ikke klare seg økonomisk, og når man sliter fordi den ene parten bruker pengene på tull, enten det er gambling, drikking, andre damer, eller å kjøpe dritt man ikke trenger. ja da må den personen enten gi fra seg all kontrol over pengene eller klare seg på egen hånd. Jeg har selv måttet leve i et forhold hvor jeg måtte ha jernkontroll over økonomien, det sleit veldig. Men det å krangle fordi han ikek fikk bruke penger på det han ville var alikevel bedre en å ikke vite om jeg hadde penger til husleie og bleier til barnet. I dag er jeg alene med barna, barna elsker selvfølgelig faren sin og det vil de nok alltid gjøre. satser jo på det Men de har også allt de trenger, takket være meg. Pappan holder på som før og betaler ikke barnebidrag eller kjøper noe som helst til dem, det har han ikke penger til fordi han bruker opp allt på tull til seg selv. Det er viktigere for han å kjøpe seg souroundanlegg foreksempel en å væer med å forsørege sine egene barn. Og våre var planlagte de også.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Enten er dette tull eller så er du dum som et brød. Man får ikke 4 "kjærlighetsbarn" med en mann som stadig vekk går på fylla og bruker opp familiens penger på fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå