Gå til innhold

Flaut! Jeg har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ufrivillig urinlekkasje. Det er ikke mye, men noen ganger når jeg hoster eller nyser, og på natta når jeg sover kommer det litt... Noen andre som har erfaring med dette? er 14+3 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åjah...noen ganger når jeg spyr så kommer det litt..stapper alltid en haug med papir nedi trusa sånn in case :) hehe...dette lover ikke bra..er bare å begynne med knipingen.. jeg er 12+4

Skrevet

Hehe... enig med deg, det er flaut. Skjer fremdeles med meg noen ganger (er nå i uke 23) når jeg f.eks plutselig nyser eller hoster. Men dette skal visst være vanlig i svangerskapet, har noe med at muskelaturen der nede blir litt "slakkere". Har lest at det skal hjelpe om en gjør knipeøvelser, men må innrømme at jeg har vært dårlig til det. Men jeg vet jo når det skjer, så prøver å være så "forberedt" som mulig:)

Skrevet

Har drevet med litt trening der nede,så får vel bare fortsette. Er jo ikke mye som kommer, men syns det er ubehagelig... Men da får jeg fortsette treninga, og se om det hjelper:) haha

Skrevet

Huff sliter med det selv... de få gangene jeg kaster opp så står jeg jaggu meg i en dam og... dødspinlig...

Når jeg hoster og nyser og så kommer det alltid litt...

Kan jo ikke akkurat krysse bena hver gang jeg hoster eller nyser, da vil det se ut som om jeg er pisse trengt..

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at dette kunne forekomme når en er gravid, så de første gangene begynte jeg å lure kan dere tro...menmen... det er tydeligvis mer utbredt enn jeg trodde. Men så er det vel ikke slikt folk går å skryter av når de er gravide. men det er vel verdt det vil jeg tro:) Ingenting er plager for meg i svangerskapet, det er bare slik det er:p

Skrevet

Synes det er masse som mine venninner ikke fortalte meg om svangerskapet:) Er fult klar over at ingen svangerskap er like, men det kan virke som om mange ikke forteller om de mer "negative" sidene. Her om dagen fikk jeg høre av en på jobben at det hun hadde blitt mest overrasket over, var hva som hadde skjedd etter fødsel. Da livmoren krympet så kjentes det akkurat som rier, det gjorde visst innmari vondt og hun trodde jo selvsagt at det var noe alvorlig galt med henne! Da hun senere nevnte dette for sine venninner, sa alle "å ja det ja, det husker jeg...". Men selvsagt hadde ingen fortalt henne dette på forhånd:)

Skrevet

Huff jeg kjenner meg igjen i denne ja... Jeg har faktisk begynt å bruke libresse jeg nå.... Synes det er bedre med innlegg, enn å føle meg uren og våt... Jeg har har også nyst en del ganger om dagen under hele svangerskapet så da sier det seg selv at det kommer noen dråper iløpet av dagen....

Begynte med innleggene i ca uke 20. er nå i uke 25 :-)

Skrevet

sånn har j d å....

er snart 24 uker.

har vært på apoteket og fått sånne prøvepakker for urinlekasje.

dem hjelper meg. blir hvertfall ikke bløt igjennom.

Skrevet

jeg også lekker når jeg nyser eller hoster, eller skal løfte tungt og ikke kniper, viss jeg kaster ja, you name it...

håper inderlig det går over etter jeg har født... prøve rå huske på knipeøvelser, men må innrømme at jeg glemmer det ganske ofte..:S

jeg hadde IKKE problemer med dette forrige svangerskap, men tisset av og til litt på meg etter fødselen, i en ca 6 mnd kanskje, så gav det seg... men nå er det værre enn noen gang.... er 27 uker nå...

Skrevet

Er ikke så mye at jeg trenger slike bind for urinlekkasje, holder med et lite truseinnlegg. men jeg får bare være flink å trene, og håpe det bedre seg!

Men godt å vite at jeg ikke er alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...