AussieAnette Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Min lille på 7 uker har begynt å tygge på hendene sine (og han er ikke sulten). Han sikler mer og. Er den første tanna på vei? Hvor lenge er det før den kommer .. ? Han har akkurat begynt med denne tygginga.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Dette er helt normal oppførsel hos babyer på den alderen der, og ikke noe tegn på tenner nødvendigvis. Gjennomsnittlig alder for 1.tann er 6- 8 mnd=)
AussieAnette Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Takker for svar, du har svart meg flere ganger idag (både på mitt nick og når jeg har vært anonym) Hva skulle jeg gjort uten disse forumene
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Det er helt normalt for babyer på den alderen. Gutten min bbegynte også å gnage veldig på hendene sine da han var rundt 2 mnd, og jeg lurte også på om det var tann på vei. Men første 2 tennene kom ikke før han var drøyt 10 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå