sommer1 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Skal ønske oss julegaver fra familie, men kommer faktisk ikke på noe lurt som hun trenger. Hva er kjekt å ha til en på 9 mnd og oppover...?!
har fått lita pia Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 gåvogn, byggeklosser, gyngehest..
Babyønske �� Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 På ønskelisten til min gutt(10 mnd) har jeg bla: Brio gåvogn Gåbil Gyngehest Babyakebrett Treklosser Putteboks Bankebrett "Lene"stol Duplo
sommer1 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 Takk for gode tips, men de fleste tingene er ting jeg har fra jeg var liten, som fint kan brukes nå også "Lene&qu ot;stol Hva er det?!
wirre;o) Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Telt! Husker det var kjempestas for lillewirre. Krabbe igjennom, leke gjemsel osv. Det er forøvrig fortsatt gøy. Nå er hun snart 3. Tøydukke. Akebrett. Sykkelvogn/sete. Stor dyne og sengetøy. Tegnesaker.
Dossa :) Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Leker fra fisher price serien Der er det mye bra å velge mellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå