Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Du er da ingen engel sug lut Jeg tror på engler. Hvordan vet du himmel full av stjerner? Har du hatt en opplevelse med dette? HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Ja selvfølgelig. De er rundt oss hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Men da ser englene at jeg gjør ting jeg ikke skal da, som feks å pelle buser eller ting som er privat som feks å ha sex....liker ikke det assa.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Ja, de får vel litt av et show i ditt nærvær:=)
Gjest sug lut Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Så da tror du på meg, eller tvert i mot ikke?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Vil du dele? :-) Andre i familien min som har hatt "englemøte" etter å ha mistet noen nære..
Gjest Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 Det blir veldig personlig, men jeg har opplevd det i forbindelse med en nestenulykke som 3 åring, og en annen gang når jeg var i fare som voksen. Jeg kan derfor ikke la være å tro. Men jeg hadde nok trodd uten disse to opplevelsene også, siden jeg er kristen. Men det ble jo ikke mindre sterkt etter å ha hatt disse opplevelsene. Etter dødsfall har jeg hatt besøk i drømmene mine, og de har vært gode og fine opplevelser. Uten at jeg skal påstå at det var besøk av de som gikk bort. Men det var enormt godt å få en slags bekreftelse på at de har det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå