Gå til innhold

Hvor ofte har dere prøvere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører det skal være best med annenhver dag. Men bør man ikke ha sex hver dag akkurat i de dagene man har EL da? For hvis man ikke bruker eggløsningstest, så vet man jo ikke nøyaktig korti man har EL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at det skal holde å ha sex 3-4 ganger i uken. Jeg å sambo har sex ca annenhver dag i EL-uken, og litt mindre de andre ukene. Vi har kanskje sex 10-20 ganger i mnd, det kommer an på hvor mye vi arbeider osv.

Skrevet

Vi hadde sex hver eneste dag morgen og kveld denne pp, for prøving og for å glede han :) Har aldri sett en så kosesyk og kjærlig gutt før hi hi :)

Fikk en veldig veldig veldig svak strek på billigstrimmel idag :)

Skrevet

har sex ca annenhver dag fra tr slutt til noen dager etter el. så blir det sjeldnere fra el til tr. får ikke lurt gubben med på mer. han er ikke den typen som har så stort behov, så sånn sett passer prøvinga veldig fint for meg og mitt behov. hehe.

Skrevet

har hatt annenhver dag regelen, men denn mnd blir det hver dag til etter el er ferdig:)

Skrevet

vi har hver dag nå vi:-) jeg har en veldig blid type om dagen kan man si! her er det han som har det største behovet, så han klager ikke!

men vi har også sex annenhver dag i perioder:-) det kommer an på humør og hvor aktive dager vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...