mamarama og lille banan Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Kjøp noe som heter Baby markers, de er ufarlige å spise på og tusjstrekene går bort med vann og en klut, går også bort fra klær Vi fikk det til poden til bursdagen, og er veldig begeistret!
LoveActually Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Takk :-)... Skulle hatt disse før i dag... Nå har jeg noen grønne streker på veggen, he he
Elin snart mamma til 3 Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 hvor får man tak i disse?? prøvde å google, men fant de ikke da
Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 For ikke å snakke om aquadoodle! Storemor fikk det i bursdagsgave i dag, og jeg skjønner ikke hvordan vi har greid oss uten... Det er en matte til å tegne på, og så følger det med "tusjer" som du fyller opp med vann. De funker som en tusj med vann i stedet for blekk, og når matta blir våt skifter den farge. Så så lenge du tegner på matta så ser du strekene, men tegner du noe annet sted, blir det bare litt vått Helt genialt. Og matta tørker igjen på bare noen minutter sånn at fargen forsvinner, så det er ikke noe problem at den blir "full". (matta er dessuten gummiert på undersiden, så underlaget blir ikke vått).
-Lane- Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Aquadoodle er tingen. Baby markers har de på Ringo.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 takk for godt tips og svar på hvor jeg finner de
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 men hva om tegnerne deres virkelig har talenter, og gjærne vil beholde en av sine tegninger? hehehehe sorry, er bare litt kjedelig her, må ha noe å snakke om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå