Gå til innhold

Troika.com...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvordan går det, husker at jeg spådde deg for en stund siden (muligens rundt 1 år siden) at du kom til å bli gravid i de nærmeste månedene og få en gutt..Kan du huske det? Har du fått bekreftet kjønnet på UL? :-)

Hyggelig å se at du er høygravid. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan jeg huske;) Jeg ble i allefall gravid rimmelig raskt en gang i mars;) Er litt uenig med ul terminen som sier 18 desember, mens jeg selv mener at 8-10 desember stemmer bedre. Men det er jo ikke så lenge igjen nå heldigvis;)

Vi vet ikke hva det blir denne gangen, da det var vanskelig og se på ul i tillegg til at vi ville ha spenningen med og ikke vite.Veldig glad for at du ville spå meg;)

Skrevet

Så koselig!! Nei da er det ikke lenge igjen i alle fall :)))

Ønsker deg lykke til med fødsel nr. to (om jeg husker riktig) og ALT som hører med kjære venn!

Du får komme med en tilbakemelding når du har født så får jeg høre hvordan det går med deg og gutten.... ;)

Skrevet

Du kan godt spå meg, hvis du vil :D

Skrevet

He, he takk for det;) Jeg skal informere om kjønn når mitt kjære gull er født;). Joda det stemmer at dette er fødsel nr 2 og om du spådde meg riktig blir jeg så heldig og bli mamma til 2 nydlige gutter;)

Skrevet

Anonym 23:17:

Skulle gjerne ha gjort det. Jeg har et kart som jeg selv har laget (gjennom studie, brukt flere år på det) som jeg spår ut i fra. Og jeg har ikke det fremfor meg nå, ellers skulle jeg gjerne ha spådd deg.

Men spør gjerne en annen gang så spår jeg deg også hva er det du ønsker å vite forresten? ;)

Skrevet

Tja, si det, egentlig? :)

Bare lurer litt på hvordan fremtiden blir, har ei jente på 2 mnd med downs, så er veldig spent på fremtiden, kan du si :)

Ellers så lurer jeg jo på når jeg eventuelt vil bli gravid igjen. Sånne ting, tror jeg...har aldri blitt spådd før, så vet jo ikke helt hva som er vanlig :)

Skrevet

23:31

Får jeg bare spørre deg bor du laaangt mot nord?

Skrevet

Nei, gjør nok ikke det :)

Hvordan det?

Skrevet

Bare lurte for ei jeg kjenner fikk ei datter med downs for 2 mnd siden så jeg tenkte kanskje det var deg. Jeg er ikke spådama, bare en annen nysjerrig som tittet innom her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...