Gå til innhold

Ble så forbanna her på mine besteforeldre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De passet jenten min på 3 år her om dagen, og da jeg kommer for å hente henne sitter min mormor og leser på en pakke tamiflu, som de hadde hentet ut til min datter??!?!?! Jeg spurte hva i all verden de drev på med, så sa min mormor at de tkunne være lurt å gi henne det som forebyggende + at hun er litt forkjølet!! Jeg merket jeg ble rasende men klarte å beholde roen og tok min datter med meg ut stormende derifra, og pakken har jeg tatt med og godt gjemt den. Skjønner ikke at de kunne få ta ut medisiner på apoteket uten min tilatelse..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får de uten resept nå så er ikke så vanskelig å få de nå. Men det jeg reagerer på er at besteforeldrene faktisk hadde tenkt å gi de til henne uten ¨spørre deg

Skrevet

Ja det var det jeg reagerte på og, de har ringt og bett om unnskyldning og jeg føler jeg kan ikke stole på dem nå, de sier de ikke hadde tenkt å gi henne tamiflu uten å spørre meg, men det kan jeg da ikke vite.. vet de er hysteriske når det gjelder svineinfluensaen.

Hi

Skrevet

Synes du overreagerer HI. At noen leser på en pakke betyr jo ikke at de skal gi den til datteren din.

Skrevet

Hadde de gitt henne det uten å snakke med deg eller faren først hadde jeg blitt sinna, men om de bare hadde hentet det, men ventet med å gi det til de hadde snakket med meg hadde jeg bare oppfattet det som et tegn på at de brydde seg veldig mye om jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...