Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg sliter med vonde tanker og overreagerer bl.a. på ting spes når det gjelder ting min mann gjør. Akkurat der og da kan det være verdens undergang, men når jeg tenker på det i ettertid er det ikke normalt å bli sint/lei seg av sånne ting. Jeg har humørsvingninger "i hodet" og føler meg en del deprimert. Jeg har en flott mann, en herlig ettåring og en ny jobb jeg stortrives i, så det er ikke sånne problemer.. Det er i hodet, og sånn har det vært i flere år. Trodde det skulle bedre seg nå (livet er jo perfekt), men det går ikke over av seg selv. Synes akkurat dette er vanskelig å prate om (vi kan vanligvis prate om alt, min mann og jeg).. Kan noen komme med tips til første steg til meg (oss) for at jeg skal få det litt bedre.? Er mange som har det tusen ganger verre enn meg og har grunn til å oppsøke psykolog etc.. Så ille har jeg det ikke (men ille nok). Bor i ei lita bygd, så her er begrensninger i forhold til hjelp utenfra. Vil bar at min mann skal få muligheten til å hjelpe. Han har vanskelig å forstå det her med depresjoner, mørke tanker, triste følelser etc.............
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Du kan jo kanskje prøve lommelegen, her kan du mot å betale litt få snakke med egen psykolog online. Viktig å ta tak i problmet tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå