Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Sit og lurer på om eg er på vei med ein til. Har heile tida vert forsiktig etter nr 2. Brukt Cerazette. Og har eg gløymt så har ein alltid brukt kondom. Var ein gang vi ikkje hadde brukt kondom, men da tok eg angrepillen innan det var gått 12 timer. Så enten er eg gravid eller så er det nokre rare luftsmerter. Var veldig kvalm med nr 1 og 2. Eg tok ein test ca 14 dager etter angrepillen. Den var negativ. Det er den siste veka eg har kjent ein del bevegelser av ein eller annan grunn. Så eg må nesten få komt meg av garde å få skaffa meg ein test så snart som mogleg. Men, får ikkje gjort det før tidlegast tirsdagen. Og da vil eg evt vere ca 14 veker på vei. Har heller ikkje hatt mens. Hadde bittelitt blødninger når nr 2 var ca 9,5 mnd. Men, etter det så har det ikkje vert noko. Så moglegheitene er at eg kan ha blitt gravid. Men, tok angrepillen før det var gått 12 timer. Kan ein bli veldig fort gravid før det har gått 12 timer etter samleie?
_Løvemamma_ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Det høres jo ut som du har beskyttet deg veldig godt, men husk at ingen prevensjon beskytter 100%, og at angrepillen sies å gi ca 75% der det har funnet sted en befruktning. Det eneste du kan gjøre er nok å vente til tirsdag å kjøpe en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå