Gå til innhold

Ei lit ei på ett år skal bli storesøster.....noen andre som har hatt den aldersforskjellen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5 uker på vei. har ei datter på 1 år og 1 mnd. Lurer bare litt på hvordan denne aldersforskjellen funker. Jeg er glad og mannen min er glad for spiren :0) gikk på første forsøk så litt perpleks bare hehe.....lille jenta vår som skal bli storesøster før hun er fylt to år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 16 måneder mellom mine to jenter. Og nå kommer nr. 3 før eldste jenta er blitt 4.... Kjenner akkurat nå at det kan bli litt heftig...men gleder meg masse. Jentene våre har utrolig stor glede av hverandre, samtidig som de ofte er i krig. Men er ikke søsken slik uansett aldersforskjell?

 

Bare gled deg. Må bare og si at jeg syns det var mye enklere å få nummer to en å gå fra null til ett barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 mnd mellom mine to store og ein heilt fantastisk aldersforskjell. Er glad begge er jenter, trur dei får større utbytte av å vere så nære i alder då. Dei er saman heile dagen i bhg og heime. Eldstejenta var sjuk i dag og var med og henta lillesøster i bhg som var ovverlykkeleg over å sjå henne igjen - 7 t separasjon - og kaste seg om halsen på henne. Lykke! No blir det 3 år og 8 mnd mellom bebisen og ho minste og det synest eg igrunn er altfor lenge, men det berre vart slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Bare gleder meg til de første tre mnd er unnagjort...har allerede fortalt sjefen det og familie og et par venner. Tenker bare slik at om det skulle gå galt så gjør d det da....men støtte er fint å ha da også. I tillegg er det jo de første tre mnd man gjerne er kvalm og slapp og moody. Greit å få litt forståelse selv om man gjør sitt beste for å fungere normalt. Merker terskelen for å si d denne gangen er mindre enn med nr 1.

 

Tenker også det ikke blir samme overgangen å få en til i forhold til første gang. Da ante man jo ikke hva man gikk til. Litt roligere nå merker jeg og stresser ikke med å telle dager og uker...men gleder meg veeeldig for det er jo noe av det vakreste livet har å by på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har to deilige barn som det er 21 mnd mellom, og venter den neste i begynnelsen av juli. da har vi fått 3 deilige på under 3,5 år. mye jobb men de får helt sikkert mye glede av hverandre når de blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får omtrent som deg, lille bæ, jeg har 20 mnd mellom de to første og nå blir det under to år mellom nr 2 og nr 3. Blir litt over 3,5 år mellom eldste og yngste. Blir sikkert slitsomt, men utrolig gøy, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...