Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #26 Skrevet 9. november 2009 Jeg liker krimserier Jeg har skjeve tenner Jeg synes å lage mat er kjedelig, så tar meg ikke tid til å bli flink heller Jeg er redd utlendinger Jeg har en barndom som var både fantastisk og forferdelig. Jeg er 100 % trygg på meg selv og hvem jeg er, noe mange påpeker er unikt og de beundrer meg for det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #27 Skrevet 9. november 2009 Dølle fakta: - Jeg bruker skostørrelse 36 og 37. - Jeg har ingen strekkmerker. - Jeg elsker puddelrock/powermetal. Noe å henge seg opp i?: -Jeg har vært norgesmester i kroppsbygging. -Jeg har seilt fra Norge til karibien og tilbake igjen. -Jeg har mange tatoveringer. (nå skjønner de som kjenner meg irl hvem jeg er, så da signerer jeg med anonym, ene og alene for å irritere dem!)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #28 Skrevet 9. november 2009 08.52 Jeg tipper jeg vet hvem du er. For hvis du er den jeg tror du er så bor vi faktisk rett ved hverandre. Og selv om jeg ikke signerer med nick så "vet" du hvem jeg er, i alle fall nicket mitt. Har jeg rett? Mvh. Las Vegas bruden
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #29 Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke klippet håret mitt på 2 år (av ren latskap). Jeg begynner å kjede meg hjemme i perm. Jeg angrer på utdannelsen min (som var sykt lang og kostet flesk).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #30 Skrevet 9. november 2009 Nei dæven, ser ,man det! Så fantastisk irriterende at jeg ikke får plassert deg helt da! (siden det sikkert er flere av oss hønene her i gata som er her innpå, hehe!)
Turid Laila Skrevet 9. november 2009 #31 Skrevet 9. november 2009 Nææ bor borti Røyken jeg da, så ikke samme gata akkurat, bare leste at bor der borte hvor det har blitt fotgjengerovergang og lysregulering for en stund siden
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #32 Skrevet 9. november 2009 A-ha! Da er du jo ikke en av naboene mine likevel, for jeg vet at et par av de er innpå her, nemlig:-) Husker deg nå, ja! Ting svirrer litt tregt for tida, formen suger og søvnen er under minstekrav-stadiet!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #33 Skrevet 9. november 2009 Jeg er forelsket i en av gutta i Imagination Movers... Jeg har lærevansker og det er det ingen som vet (var voksen da jeg fikk vite det) Jeg har 250000 i studielån og har bestått en eksamen! Jeg var superglad for bare å få jenter, for jeg har sett for meg hvor gøy vi skal ha det når de vokser opp. Har kjempegodt forhold til min mor. Jeg synes ikke at mannen min er pen lenger fordi han har snust så mye at leppen er blitt tykk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #34 Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde sex i går med barnefar som ikke har sett sin 2 år gamle sønn på 2 år (før i går) fordi han ikke har villet det. Jeg er forvirret fordi jeg har en kjæreste som har vært far til barnet hittil. Jeg elsker ikke kjæresten min men han har vært der for meg Jeg fikk mens i dag Jeg drikker cola hver dag jeg har en veldig møkkete rotete bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå