<3 lilletroll <3 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hvis dere ikke allerede har gått til innkjøp av vognpose er denne siden verdt å se på: www.grongposen.no. Jeg bestillte selv en naturell pose, og en uke etter hadde jeg posen hjemme. Den er helt nydelig og absolutt verdt pengene :-) Den er også håndlaget og kan brukes opp til 3 års alder. Ser for meg at min kommer til å gå i arv :-)
christina88 Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 skulle gjerne ha hatt en slik hvis ikke jeg hadde avra en nydelig skin pose etter min mor(50 år) er stort for meg . og anbefaller deg å spare skinnposen for videre genrasjoner for denne posen jeg har arva er noe av det jeg elsker mest av alle baby tinga jeg har.. bra investering:)
Guttemamma x 3 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Den var kjempefin, men hvordan fungerer det med såpass "langhåret" ull? Vil ikke det komme inn i øyne og munn på babyen? Eller er den mindre langhåret enn den ser ut på bildet.
dykkedama Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 sikker på at det er riktg adresse? får bare feilmelding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå