Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettop byttet fra nestle hvete grøt til småfolk og småen liker småfolk

mye bedre ,sluker jo alt i en fei...

lurte da på om jeg skulle bytte til småfolk mme også...noen som har erfaringer? småen er 6 mnd...hva er best egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er veldig personlig. Vi fikk dårlig erfaring emd Småfolk MME, han gulpet masse og det luktet spy, helt vemmelig. Men grøt (kjøpt av far ved en feiltakelse) ser ut til å gli ned uten problemer foreløpig.

 

Du må nesten prøve deg frem, om MME til Småfolk selges, må det være fordi noen barn liker den.

Skrevet

Hei,

 

vår gutt på 5 måneder har fått Småfolk MME av og til, og synes den er god. Han har har også likt Nan, vi har ikke prøvd noen andre merker (han får sjelden MME).

 

Så vidt jeg har skjønt er dette individuelt, både hva barna liker best og hvordan de reagerer på de ulike merkene (gulping osv.), så man må nok bare prøve seg frem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...