Gå til innhold

Hva gjør jeg? Sykdom og eksamen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg stygt eksamen og jeg har ikke fått lest hele uken pga at datteren min har vært veldig syk. Hun er enda ikke frisk og jeg mp holde henne hjemme iallefall noen dager neste uke også.

Nå har jeg selv fått feber og voldsom hodepine og om jeg blir like syk som datteren min kan jeg bare glemme å få lest noe som helst neste uke også. Dvs 2 hele uker med eksamensrelevant pensum som jeg ikke har fått med meg.

Kan jeg få erklæring fra legen og sende til skolen?

Det er to eksamener det dreier seg om som er rett rundt hjørnet. De andre har jeg ikke før i desember, så de skal nok gå bra,

Svartmaler veldig nå, for det kan være at jeg er fin i morgen, men prøver å være litt føre var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er syk eksamensdagen kan du få legeerklæring og få gå opp til utsatt prøve. Om du eller dine barn er syk i forkant av eksamen så hjelper det ikke. Skjønner at det ikke er optimalt før en eksamen, men det spiller ingen rolle. Kun eksamensdagen som gjelder.

Skrevet

hm..

jeg har hatt det samme som dere. tør jeg påstå. og småen også.

du kan trøste deg med, at blir det likt hos dere som hos oss. så går det stort sett ok å lese med dette. bare man slipper å ha barn i hus.

jeg har fått gjort en del på kveldstid når småen har sovet :)

du greier det nok!

Skrevet

sliter med det samme, men får kun utsettelse hvis du er syk på selve eksamen. dette er jo fordi man skal ha lest hele semesteret og ikke bare de siste ukene. noe som er TULL! for jeg hukser ingenting av det jeg leste i august... sukk...

Skrevet

Har du datteren din i studenbarnehage? Hos oss i Trondheim er det eksamensgaranti, er barnet ditt sykt på eksamensdagen passer de barnet likevel.

Skrevet

Og det gjelder for alle studenter i Trondheim, ikke bare de som har barn i studentbarnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...