Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har nettopp oppdaget jakken så jeghar veldig lyst på en slik;). De er ikke så utbrett her på vestlandet. Tror ikke de selger de her engang.. Ser de går som hakka møkk på finn i hvertfall. Men er de liksom "ut" de nå eller? Jeg har jo ikke peiling;). Ikke at jeg bryr meg så veldig heller men.. Må liksom vite;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jepp, de er ut. Nå er det Parajumper som er in. Har jeg nemlig fått beskjed om fra min ekstremt moteinteresserte venninne som kjøpte canada i fjor og para i år.... www.parajumper.no
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 sorry, glemte en s www.parajumpers.no
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 hehe, enda en feil i første innlegg. Canada jakken kjøpte hun selvsagt i forfjor ;-) Jeg bryr meg ikke om hva som er in eller ut altså, bare så du vet det...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 hehe. Oki:) Ja, har sett de parajumperene. Fine de:). men umulig å få tak i "billig" på finn. Og jeg bruker ikke 4-5000 på en jakke. Det er galskap;) Tror jeg går for en goose alikavel jeg:). Er en frysepinn så jeg trenger en skikkelig VARM jakke! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå