Gå til innhold

Zazzy, lyst og se på meg? Kan se tilbake..


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

 

Jeg har vært prøver lenge nå.. Går på pergo og venter på eggløsning nå..

 

Når trur du jeg blir gravid? Hvilke kjønn? Og hvor mange barn får jeg :)

jeg er f 280384

 

tuusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! La kort på deg flere ganger, men var en del usikkerhet her, når det gjelder antall barn er jeg usikker men fikk iallefall to, et av hvert kjønn, gutten ser ut til å komme først. Når det gjelder når var dette også vanskelig å finne ut av med deg ;) men juli kom veldig opp, MEN usikker på om det er som gravid eller føde mnd, men tror det siste, noe som betyr at du kanskje blir gravid snart. Fikk opp mye glede og feiring rundt dette, tydelig at du blir veldig glad når det skjer! Fikk opp graviditet da så jeg er temmelig sikker på at du blir gravid! Ganske snart kanskje.. ønsker deg all mulig lykke til!

 

Gjerne se tilbake på meg ja hvis du vil, 230982 Har ikm fredag, men hvis ikke nå, når?kjønn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia zazzy.. tusen takk skal du ha..

 

Alle sier to kanskje tre, men at man er usikker på den ene... jeg har blitt spådd tvillinger en del ganger også.. Kanskje det er det som forvirrer...Ellers er jeg veldig enig med deg på kjønn... først gutt så jente(gutt)=)

Helt riktig at det blir mye glede! Har prøvd nå i 2år.. og håper og slippe vente så alt for lenge til.. hehe

 

Over til deg.. Jeg fikk med en gang Desember inn på deg jeg... Kjønn er litt difust... først hadde jeg lyst og si jente, men så fikk jeg for meg gutt når jeg konset på datoen din.. Men jente står aller sterkest altså...

Har du barn fra før? Om du har det får du motsatt av det du har...Føler to fødsler på deg i fremtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk! Du er den andre personen som sier desember nå, spennende! Håper så at noe skjer før jul. Har ingen barn fra før. Begge kjønn er selvsagt velkommen men har en mann som veeldig ønsker seg jente da, så har vært mye prat om det, kanskje det du fikk inn. En av hver høres supert ut, og ønsker meg aller helst tre tilsammen :)

Blir spennende for oss begge! Er du inne i en pp nå? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...