mokkasin og 2 blå Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hva er den fineste egenproduserte julegaven du har fått noen gang? Da tenker jeg på noe som barn har laget.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 har ikke fått så mye enda Men skal male på syltetøy-glass og strø glitter på med barna mine, samt at vi skal male på juletrekuler (tradisjon her hos oss, vi begynte i fjor )
Jenny-penny Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 En nydelig glasslykt hun har malt på og ett smykkeskrin hun har malt på selv i tre, og pyntet med glansbilder, glitter osv. Gipsfigurer i engler har vi støpt, malt med gull/sølvmaling og gitt i gaver. vært kjempe populære, kan lages i alle størelser fra veggpynt til juletrepynt.
2smågull Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 kjøpe lerret som barna kan male på Det skal mine barn gjøre til meg i år
3småtroll♥ Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Kjøpte hvite porselenskopper i fjor som jentene tegnet på med tusjer. Ble stor hit hos besteforeldrene som syns det er den fineste kaffekoppen de har;) Lettvindt, moro og billig;)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 eldstemann har tegnet på kopper, asjetter og spisebrikker. besteforeldre og onkler og tanter har satt velig pris på det :-) telysholder pyntet med frostmaling og pyntesteiner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå