lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 ..og hva tenker du når du hører navnet? :-)) Takker for alle svar ;o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Tenker på en gammel mann som synger som en gud. navnet er vel helt greit?
Jenny-penny Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Tenk på Leonard Cohen som jeg forguder;) Så synes navnet er kjempe stilig. Fungerer på norsk og engelsk, samt er ett stødig navn.
...♥... Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Navnet er kjempestilig!! Gutten til søskenbarnet mitt heter Leonard, og første gangen jeg hørte det syntes jeg det hørtes litt rart ut, men nå synes jeg det er kjempetøfft!! Og ikke mange som heter det heller!
Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det het min bestefar. Jeg syns ikke det klinger bra, men er jo stødig da..
Sjokoladebanan Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Hehe jeg tenker på en kafè, når jeg hører det navnet. Men joda det er jo et fint navn da.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 Takk for mange svar! Synes det er kult, men er litt usikker... Assosierer navnet litt med "en gammel mann", men vet ikke hvorfor. Så vet ikke helt hvordan det vil ta seg ut på en baby, men det venner vel man seg gjerne til! Klinger ivertfall godt sammen med Linnea ;o))
prekæs Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Definitiv ett navn man kan være statsminister med. Maskulint og stødig:)
MiMa09 Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Kompisen til pappa heter Leonard. Tenker på han. Han er en mann med dress og slips. Litt tørr type. Egentlig et fint navn når jeg tenker litt mer på det, men assosiasjonenen går mot godt voksen mann
Chupa chups Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Kjempefint og tøft navn! Men det blir vel forkortet ned til Leo.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Tenker på en fisker jeg kjenner. Jeg var ganske gammel før jeg klarte å uttale Leonard.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Jeg tenker; "søren at mannen min ikke liker det", for det var et alternativ på mi liste da vi venta minstemann... Liker det godt med andre ord ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Skjønner forresten godt du tenker litt gammel mann, for det ER jo et mer vanlig navn i eldre generasjoner. Min tippoldefar het Leonard. Liker gammel damenavn også, jeg da :oD
Anerikke Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Et av navnene på lista hvis vi noengang får en gutt. Kaller opp den flotte pappaen min! Håper det ikke blir et supervanlig navn, sånn som Leander...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå