Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hvem er viktigst for dere, og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Søsteren min selvfølgelig. Vi har kjent hverandre hele livet og familie er noe eget(for meg i allefall).
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Min kjære søster kommer naturlig nok for meg først. Familien er viktigst. Men hakk i hel kommer selvfølgelig bestevenninner;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg har ikke et så godt forhold til søsteren min, vi er ikke uvenner, men har feks aldri funnet på noe sammen, aldri vært alene sammen..hun er 30 og jeg er 25, snart 26. Bestisen min er veldig viktig for meg, det er hun som kjenner meg. Men jeg vil selvfølgelig ikke miste noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Min bestevennine bor i nabolaget. Vi har holdt sammen i tykt og tynt, gjennom studietid, giftemål, graviditeter, skilsmisse, alenemortilværelse, husbygging osv osv. Min søster er 10 år yngre enn meg, jeg flyttet hjemmefra ca når hun begynte på skolen. Hun bor 200 mil unna meg. Er glad i dem begge, kan ikke rangere dem.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Min søster, det er noe med det at blod er tykkere enn vann som ei lenger opp her sier!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Liker faktisk alle venninnene mine mye bedre enn søsteren min.... Leit, men sant.. Hun er utrolig negativ, ingenting er noen gang bra nok. Hun behandler mannen sin som en drittunge, og er kontrollfreak av dimensjoner. Misunner dem som har bestevenninne i søsteren sin...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Søster, er mye lettere å prate med henne om noen ting, og vi forstår hverandre veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 søsteren min er min bestevenn.. ser på henne som en datter nesten.. er bare 6 år lille skjønne jenta mi!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Søster. Vi har vokst opp i samme hus, og derfor opplevd mye dritt sammen, og det er godt å ha noen som forstår meg. Hun er bare 16 år da, så jeg gleder meg til hun blir voksen og får barn. Vi finner på mye gøy sammen med mine unger. Hun er bare verdens beste. Jeg har verdens beste venninne også, men det kan ikke helt sammenliknes i mitt tilfelle. Glad i begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå