❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg klør på beina, armer og rygg men ikke på magen. Er det andre symtomer som kan henge sammen med kløen? Har hatt inntens kløe i over en måned, sa det på siste kontroll men legen gjorde ingen undersøkelser. Og så lurer jeg på hvordan det ser ut der dere har det? Takker for svar...
søte lille:) Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hei..Vet ikke hvilke kriterier som skla til for å kalle det svangerskapskløe ,,men jeg i likhet med deg har klødd de samme stedene ved varierende intensitet en måneds tid.Trodde ikke det var noe farlig jeg ,fram til igår da jeg leste ett innlegg om at det vist ikke var så bra for babyen ..Ringte ulevål idag og de ba meg komme med en gang for en sjekk og skal tilbake ditt i morgen for Ul(tok bare urinprøve og blodprøve idag)samt de målte pulsen til baby i 20 min..Alt så fint ut men ville sjekke på ul just in case imrg... Ring fødeplassen din du ,der er de flinke til å avgjøre om det er noe å bekymmre seg for:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå