Emma&Adrian Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Har spurt om dette før,men finner ikke igjen tråden. Jeg har kombinert hud sa hudpleieren for ett par år tilbake. Tusen takk
erteposen + 4 Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg er over 30 år, med blandingshud. Jeg bruker e-vitamin krem på natta, blanda med a-krem, og c-vitamin krem på dagtid.
Jenny-penny Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Decleor bruker jeg, til tider Nivea day-fresh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå