Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 kjent i et par dager, noe utrolig vondt på den ene kjønnsleppa, indre.... måtte til slutt sjekke idag,og det var en hvit liten nupp,kviselignende ting???? aldri opplevd... kan det ha noe med at jeg er gravid å gjøre? fader as..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Det kan være en tett talgkjertel eller lignende. Evt en kjønnsvorte? Få det sjekket så slipper du å bekymre deg i allefall.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Er ikke rett og slett en kvise da? Evtuelt en begynnende byll? Kan vel komme av økt hormonmengde i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 den var biiiitte bitteliten.... dumme meg prøvde jo å trykke på den,som en kvise.hehe... vil vekk ja!!! får se om det gir seg innen et par dager. liker ikke "uting" der nede!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 jeg håper bare det er en kvise feks.... !!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 jeg har hatt kviser der du beskriver noen ganger.. svæære og vonde! har ikke knepet de, de forsvinner av seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå