Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Vi skal på byen , kommer oss til utestedet vi skal til. Hun presterer å spørre dørvakten "Du jeg har ikke penger på bankkortet mitt, funker det soø legitimasjon alikevel? Dørvakta holdt påå le seg ihjæl ,det endte i at han slapp inn begge gratis. Hehe, hvordan kan noen være så dumme?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Syns hun var litt smart, jeg. Dere kom jo gratis inn;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Synes ikke hun bør kalle deg venninne i.o.m. at du synes hun er dum!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Kanskje det bare var du som ikke forstod spøken hennes?!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Hehe, er du sikker på at ikke du er den dumme og humørløse av dere? Hadde ledd jeg også, med henne, ikke av henne. For en god venninne du er! =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 jeg er kjempeglad i henne jeg. vi ler ofte sammen av denne , og ,en god del annet hun gjør. hun sier det selv, på enkelte ting er hun stokk dum. men det skal sies at hun er supersmart på annet. en annen ting hun stadig selv bringer opp å ler av , er da hun skulle hente meg på en skole jeg gikk på. hun hadde delv gått der tre år og året etter gikk jeg der, men hu hadde glemt veien. greide ikke finne frem uansett hvor hun prøvde, veiene var ikek forandret. hun rett og slett hadde glemt den, enda det var 2 mnds siden hun selv slutta der. en gang til, jeg er ufattelig glad i hennem hun er kjempesøt på slike ting. vi er veldig gode venner. å kaller hverandre dum på slike ting hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå